Dag 11

Nederland, Kamperland

Ik werd wakker van de dames om 6 uur gevraagd of ze nog even heel zachtjes wilden doen want Verder sliep iedereen. Slapen deed ik niet Meer dus toen er Meer wakker werden ben ik er uitgegaan.
Jannick ging met Ingrid naar Roosendaal naar een welnesscentrum.Wij gingen met Nina, Theresa en Sabrina naar het zwembad. Om 12 uur zijn we ons gaan aankleden en thuisgekomen moest ik nog aan het eten beginnen. Dus we aten een beetje later dan normaal. Theresa ging daarna Buiten spelen met de buurmeisjes daar had ze ook al mee in het zwembad gespeeld. Emilia en Sofie heten ze. Nina die vermaakt zich zelf die zie je niet. Voor Sabrina hadden we een box te pakken. En Jan bleef bij haar en ik met Theresa mee in het water met de buren. Om half 4 viel Sabrina in slaap , ze was moe van alles en had zo goed gegeten. Eind van de middag wird ze weer wakker en toen kwamen papa en mama ook thuis . Die hadden ook nog lekkere Pizza meegenomen dus daar hebben we allen een punt van gegeten.
Jan en ik gingen met Theresa naar de meet en greet met Koos konijn en dan de minidisco. Nina ging mee. Ingrid kwam ook met Sabrina. Er was om half 8 ook nog een kampvuur en dat wilde Theresa ook Maar Oma´s rug wilde niet Meer. We zijn allemaal terug gelopen want we dachten dat ze Geld nodig had en Ingrid is met haar dan alsnog naar het kampvuur gegaan. Jannick en ik hebben Sabrina klaar gemaakt voor bed Maar pas toen mama thuis kwam en nog wat te eten voor haar maakte wilde ze daarna wel slapen. Theresa had marsmellows bij het kampvuur gegeten. Iedereen weer thuis Theresa ook naar bed en de rest wat voor de tv. Eigenlijk wilde Nina Harry Potter kijken Maar aangezien dat tot half 12 zou duren heb ik gezegd dat halen we allemaal niet. Dan is ook zij Maar naar bed gegaan en wij wat kijken en dan ben ik ook gegaan en Jan ging ook mee. Rugpijn is niet echt lekker . Nu vlak op mijn rug in bed en dat doet me goed.