De week goed begonnen

Zondag
Vanmorgen vroeg wakker , een beetje tv en dan opgestaan. Bedden afgehaald en de eerste was aangezet. Zo verder tot de derde was ook klaar was. Verder staat het vandaag in het teken van de F1. Zo´n beetje de hele dag vanaf Spielberg. Verder niet veel gedaan ,na gisteren een dagje rustig aan.,
Max heeft ons niet teleurgesteld, gewoon weer gewonnen. De dag is al voorbij , er wacht een drukke week op ons.

Maandag
Jannick en Meli niet meer gezien maar Jannick wel gesproken. Ze zijn onderweg naar Kos. Jan moest er op tijd uit om de auto naar de garage te brengen en ik dacht hij komt maar niet terug. Maar hij was gelijk doorgelopen naar de gemeente om in leven verklaring te halen en gele en groene zakken. Dat noem ik een goed begin van de week.
Na alle normale ochtdingen om 10 uur begonnen met een nieuw grastapijtje leggen op het balkon.. Ik eerst alles eruit getrokken aan 1 kant en dan de bodem stofzuigen. Het tapijt was totaal verteerd. Het zag er niet meer groen uit maar eerder blauw. Eethoek naar de andere kant en Jan kon beginnen met leggen. Rond 12 was ik eten gaan maken en hebben Jan en ik samen gegeten. Dan alles op zijn plaats aan de kant waar we klaar waren dan was de andere kant aan de beurt. Jan is het nu aan het vastzetten. Daar hadden we behoorlijk wat troep van gelukkig deze week restvuil.
Om kwart over 2 was het klaar, alles op zijn plaats en het vuil weg. Dit was een happy begin van de week.
Vlak erna kreeg ik een berichtje van Jannick dat ze goed zijn aangekomen , temperatuur 27 graden. ook al was het de hele dag bij ons bewolkt mogen we toch niet klagen met 20 graden. Het was een mooie dag om te klussen op het balkon.
Jan ging de auto om 17 uur weer ophalen. Nog geen idee hoeveel het kost want de rekening krijgen we nog.

Ziet er weer netjes uit, Nicolette!