The day after

Sonntag 30.August
Nadat we gisteren met Theresa terug waren gaan lopen naar Landhaus St.George bleek dat ze Jan al heel snel na de kerk gezocht hadden want de getuigen moesten de bruidegom en Bruid gaan vrij drinken. Gelukkig was daar Malcolm die ook getuige voor Jannick was die zich helemaal vrijwillig opgeofferd heeft. W.ij hadden daar niets van mee gekregen maar de broers en zussen kregen berichtjes van Malcolm dat hij al zijn weet ik hoeveelste borrel was. Hij werd door die brandweervrouwen overal heen gesleept en overal drinken en ik geloof dat Malcolm zich best vermaakt heeft. Reini was de getuige van Ingrid. Als je de borrel weg kiepte en ze hadden het gezien krijg je je glas gevuld van alle andere en ben je nog verder van huis. Malcolm heeft zich manhaftig gesteld maar was behoorlijk bezopen geloof ik maar dat kwam de rest van de avond iedereen ten goede want hij was wel de grote animator. Hij lag goed bij iedereen, de vrouwen aan zijn voeten .
We gingen eten in de tuin van het Landhaus want het weer was super mooi maar wel erg heet. Het was eten van de gril. binnen waren de voorgerechten opgesteld. Daarna de hoofdgerechten en vlees van de gril. Het eten was bijzonder goed.
In de middag hadden ze al een heel buffet van al het gebak opgesteld wat door iedereen gebakken was. Na het eten werd er weer een heel buffet van al het overige gebak wat er was opgesteld en geloof me het was heerlijk en zo veel.
Ondertussen kwamen er steeds meer mensen en iedereen kon eten nemen. Het personeel was zeer vaardig, vriendelijk en behulpzaam. Niemand hoefde op een drankje te wachten. De muziek was geweldig Die 4 Steier of zo iets. Ingrid en Jannick opende de dans en het werd een geweldige avond. Helaas waren er weer wat problemen en dat lipe uit dat Theresa niet kon slapen bij degene waar het mee was afgesproken en dat arme kind zat er steeds meer doorheen. Dan met Jannick afgesproken dat de overdracht ging plaats vinden. Ik moest dansen met Jannick en Ingrid met haar broer die haar weg gaf dan zij samen. Ingrid heeft haar boeket aan haar zusje Edith gegeven je heb nu 2 kinderen het wordt tijd.
Dan zijn Jan en ik met Theresa naar huis gegaan en ze was zo blij dat ze haar bedje zag. Jan en ik zijn er ook ingeplopt en het was tegen 12 uur of zo. Niets meer gehoord , de kinderen hebben tot half 3 nog gezeten maar we hebben niets meer gehoord of meegekregen.
De komende dagen zullen er steeds fotos geplaatst worden.