Bijna weekend

Vanmorgen weer wakker om 7 en eerst wat tv en dan eruit. Het was nog behoorlijk koud en Jan heeft mij afgezet bij de sportschool. Na mijn training op mijn gemak naar huis gaan lopen en onderweg even naar de sportwinkel want ik had veters voor mijn bergschoenen nodig. Die kon je per stuk kopen maar wel 4 euro stuk. Ik heb er wel 2 genomen want als er een breekt zal de ander niet lang op zich laten wachten. Het was nog steeds bitterkoud en blij dat ik thuis was aangekomen.
Eerst een kop koffie en dan douchen en omkleden. Jan heeft mijn kappersschaar onder de kastjes in de badkamer te voorschijn getoverd. Die was ik al een poosje kwijt. Dan ben ik eten gaan koken en met Jan gaan middageten.
In de middag tijd om op te ruimen. Jan gevraagd om te stofzuigen en ik de vloer dweilen. Dat laatste had ik voor de kerst voor het laatst gedaan dus wel eer van mijn werk.
Dan verder wat tv en met Jannick getelefoneerd. Hij was onderweg om een vrachtwagen ergens onder Graz op te halen. Hij zou eigenlijk een nieuwe ophalen maar die is nog niet klaar dus nu met een huur. Hij belde later nog een keer was hij op de terugweg. Het is een Sattelschleper en dan geen aanhanger dus alleen cabine. Ik vroeg hem heb je dan geen gevoel dat je wat kwijt bent. Ja zegt hij inderdaad. Afgesproken dat we morgenochtend om kwart voor 6 wegrijden. Naar en van Salzburg een groot probleem momenteel. Jannick rijdt want hij moet dingen terug brengen bij Ikea en hij kent alle kruip en sluiproutes.
Is het tegen zevenen en hij komt boven met een grote doos. Zegt hij ik heb wat voor je. Een doos vol met allerlei soorten kaasjes en overal een stapel van. Hij was bij de Käserei in Stainach geweest en de dame vroeg aan hem wil je kaas. Uiteraard zegt hij dan ja. Dus ze geeft hem 2 kaasje sen Jannick zegt dank u wel. Zegt ze ik stuur je toch niet weg met 2 kaasjes. Dus ik heb een deel en Heinz komt morgen ook een deel ophalen en zelf heeft hij de koelkast vol-
Verder vertelde hij dat Sabrina in een speciaal programma komt dan krijgt ze hulp voor de vakken waar ze problemen mee heeft en ze kan dan ook vrijstelling voor een cijfer met bv sport krijgen . Sonderpädagogisches heet het en ze kan gewoon de Volksschule doen .
Nog even Erna gebeld om te vragen of de aankomsttijd gelijk gebleven is. Dat was zo . Nog eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nachtje slapen.

Heel veel plezier zo samen met Erna, maak het er samen maar 3 hele gezellige dagen van