Hemelvaartsdag

Vanmorgen om half 6 wakker en wat Netflix , dan om 8 uur opgestaan. Wassen, plassen enz. De wens om de dag te beginnen met wat blauwe lucht was ijdele hoop. Nevel hebben we. Na de was aangezet te hebben en de vaatwasser ontbeten. En al die dingen die ik elke ochtend doe, gordijnen overal open doen, vaatwasser vullen, opruimen. De kachel leeg geruimd want we hadden het gisteravond koud dus de kachel was aan. Dan eerst een kop koffie.
Middageten gemaakt en samen met Jan gegeten. Theresa en Sabrina kwamen om half 2 en Jan en ik hadden besloten met hen te gaan zwemmen. Ik liet Theresa de keus Ramsau of Schladming maar ze wilde Ramsau. Zo gezegd zo gedaan. Staan we met ons hele hebben en houwen voor de kassa en onze abo´s zegt ze dat is dan 40 Euro . Ik uhhh ja dat was de borg voor de bandjes die je kreeg. Ik dacht dat ik het niet had maar gelukkig had ik nog 50 Euro in mijn portemonnee. Ik heb eigenlijk nooit veel contant geld pin meestal. Het zwembad was zo goed als leeg en ze vermaakten zich prima. Theresa op een enorm parcours in het water. Jan lette op haar vanaf de kant. Ik met Sabrina zwemmen. Vertelde Theresa dat er een jongetje onder ging bij het speelding en niet boven kwam. Had ze hem omhoog gehesen. Dan denk ik waar zijn de ouders. Sabrina moest weer even wennen maar al snel had ze het weer overwonnen en ze is net zo´n waterrat als Theresa. Dan afmars naar huis en daar hadden Mark en Jannick al een deel klaar en hebben nog gezaagd wat we nodig hebben. Julian was er ook .
Het was geen bijzonder mooi weer maar droog bewolkt met af en toe wat zon en 19/20 graden. Dan heb ik de kinderen onder de douche gedaan en pyamaatjes aan. Dan een eitje gebakken voor Jan en mij voor de boterham. Henelvaartsdag is weer voorbij.