BBQ

Vanmorgen om 8 uur opgestaan en om half 9 Jan wakker gemaakt en niet veel later waren daar Theresa en Jannick. Meli slaapt uit heeft vanavond weer nachtdienst.
Jannick ging na het eten met Theresa en beginnen met het voor bereiden van de BBQ. Hij heeft onze oude eettafel weer in elkaar gezet zodat we met 13 konden zitten want nummer 14 is nog te klein. Ik werd gebeld door Diane en even lekker kletsen en dan ineens stonden de gasten allemaal achter mij die door de tuin gekomen waren. Heinz en Cramen, en de kinderen van Carmen . Tanja, Sandra, Sabrina en Alex, 2 met hun partner en een dus de kleine Sophia. Het was erg gezellig en om 2 uur gingen ze allen weer. Het was reuze gezellig , Theresa dikke pret want die had elke keer weer iemand overgehaald om in de trampoline te springen. Dan hebben we alles weer opgeruimd. Het is te heet buiten en net konden we echt geen schaduw meer vinden. Jannick had wel de zonwering uitgedaan dus onder het eten zaten we grotendeels in de schaduw. Er is wel wind wel lekker als het zo heet is maar je verbrand lekker.
Theresa kwam ineens met de zwemkurken aan dus die was niet kwijt . Ze had onder haar bureau opgeruimd en daar kwam dat ding te voorschijn. Wel fijn want die kan ik weer voor Sabrina gebruiken. We worden helemaal gek van de bijen en de wespen. We zijn er nog niet achter van waar ze komen. Wel weer een nestbouw aanzet gevonden in het speelhuis maar daar komen ze niet vandaan. Net toch nog even tijd gevonden om de moeder van Mathias te bellen , Theresa gaat morgen met Mathias met de bus mee en we halen haar om 18 uur op. Haar laatste dagen zijn aangebroken dat ze hier is en ze wil niet terug naar Ingrid.
Gelukkig komt ze dan samen met Sabrina op donderdag weer terug.
Dacht ik dat ze beneden zou slapen nou nee verkeerd gedacht. Ze kwam met haar besspullen weer boven en kwam ook douchen. Ach ik heb geen hinder van haar.