Stofvreten

Vanmorgen opgestaan maar al wie kwamen niet de kinderen. Dus om 9 uur naar beneden gegaan. Zitten Sabrina en Theresa samen voor de tv op de bank. Meli had niets gemerkt zo zachtjes waren ze geweest. Dus ik ze naar boven gejaagd aankleden enz. ontbijten en klaar zodat ze om 10 uur met Ingrid mee konden. Vlak daarvoor kwam Meli boven en zei ik heb helemaal niets gehoord.
Dan ik zelf douchen en aankleden en nadat Jan en ik klaar waren op weg naar Liezen om de rest van de stopcotacten en lichtknoppen te halen. Dan even langs de penny want ik heb nogal wat Jö punten en bij inlevering van 900 stuk kreeg je een tegoed van 10 Euro. Dus paasvlees meegenomen en nog wat dingen.
Dan in de Eli doner kebab gehaald. Terug naar huis gereden. We hadden ondertussen ook echt trek gekregen dus gelijk middageten.
Daarna ging Jan aan de stopcontacten beginnen en ik even beneden kijken. Meli was nu aan de andere kant een deel van de keuken uit elkaar halen. De zooi is niet te overzien. Maar goed stap voor stap eerst zooi en dan weer opbouwen. We vreten zelfs boven stof.
Het sneeuwt elke keer weer maar het blijft bij ons niet liggen misschien hoger wel. Geen lente kriebels bij dit weer.
Dan is Jan klaar en zie nu is nog niet alles compleet. Ik heb per schakelaar en per stopcontact opgeschreven wat er nodig was en ook gekocht. Jan ziet kans om alsnog 2 niet te hebben en 1 oude die niet erbij past. Geen idee wat hij met de rest gedaan heeft kan het niet vinden. Ik kan zo balen dat hij alles kwijt maakt of weggooit of wat dan ook.
Net buiten maar weer gaan afdekken er wordt minus 7 vannacht hier verwacht.
Gisteravond was er een aardbeving met een 4.4 in Kärnten. Op 9 km diepte. Voelbaar in Oostenrijk Italie en Slovenie. Wordt wel wat schade gemeld maar het valt allemaal mee.
In de avond kreeg Meli een Hexenschuss en kon niets meer en lag volgens Jannick plat opü de grond. Hij kwam vragen of ik iets had maar nee dat had ik niet.

Gatver, balen!!! Hoop dat Meli snel weer opknapt!