Nog steeds vorst

Montag 9.März
Nog koud buiten door de vorst maar het lijkt erop dat we weer een prachtige zonnige dag krijgen. Op tijd opgestaan want Theresa komt omdat Ingrid weer naar de arts moet.
Vond een leuke foto van Jula op mijn telefoon , ze reed voor het eerst op haar Bobbycar.
Ingrid kwam eind van de morgen terug en we hebben nog koffie gedronken. Dan kwam ze met een verbijsterend roddeltje. Ik vond het al zo vreemd dat ik geen antwoord of reactie had gekregen op mijn kerst/ en opa oma felcitatie aan Elfriede en Hannes. Nu blijkt dat Hannes voor de kerst op Reha was en terug is gekomen met een 26 jarig liefje. Elfriede is gelijk eruit gegaan. Daar heeft ze haar levenlang voor kapot gewerkt, haar eigen werk op de Planai, haar kinderen die nu groot zijn, alles slikken van Oma die ondanks een eigen huis in Gröbming er niet uit gaat, werken op de Alm op de boerderij en dan wordt je Oma van je dochter (die waarschijnlijk ouder is dan het liefje) en kan je gaan.
We waren verbijsterd, we mogen niet oordelen maar dit hadden we niet verwacht. Ik hoop dat het Elfriede goed gaat dat verdient ze.
Middageten en nu even tijd voor mezelf.
Jan ging vandaag weer voor het eerst werken.
Er stond een foto op internet van de bijeenkomst in het Panoramabad en ik sta er alleen met mijn arm op omdat ik net achter iemand ben aangeschoven. Dus nu nog anoniem.
Jannick kwam even voorbij want hij kan nog steeds geen stropdas strikken en Ingrid kan het ook niet. Hij had een condoleance vanavond en ging in brandweer uniform met zwarte das. Ik heb hem al gevraagd wanneer hij het gaat leren .
Vandaag 100/100/50%

En tja Annemarieke ik wil ook douche en bad maar als de boiler niet weg kan moet het bad weg.