Angela en Bianca zijn aangekomen

Oostenrijk, Schladming

Mooi op tijd wakker , Sabrina kwam Ingrid kwam koffie drinken. Een beetje opgeruimd en wat huishoudelijke dingen gedaan. Middageten voor Jan gemaakt want hij is gewend om in de middag warm te eten en we eten vandaag warm in de avond. Na het middageten was het al tijd om op weg te gaan naar de bus. Het was vandaag niet koud wel erg bewolkt en in de middag kwam er wat zon. Maar niet zo warm als gisteren.
Ondertussen melde Jannick zich dat hij klaar met werken was maar omdat hij nog een uurtje had ging hij op zijn werk nog wat doen. Want vanaf maandag gaan ze weer straten vegen en dus zijn auto klaar maken.
Ik snel naar de Eurogast om groente te kopen. Dan naar de Lendlplatz waar Angela en Bianca aan kwamen. Daar stopte een Nederlandse bus waar een compleet dweilorkest uitkwam en die gingen met hun instrumenten spelend door de stad. Ondertussen was ook de Flixbus aangekomen en stonden Bianca en Angela met hun bagage ook daar. Ze waren een beetje gaar maar blij dat ze er waren. Jannick gebeld en die was er in 5 minuten. Inladen en naar huis. Even koffie drinken en Ingrid en Jannick kwamen ook koffie drinken. Dan ging iedereen en de meiden even naar hun logeeradres bij de buren. Ik ondertussen de salade voor het eten gemaakt en toen ze terug kwamen konden we eten. Om half 8 zijn ze weer gegaan want ze konden wel wat slaap gebruiken.