Rara hoe kan dit

Oostenrijk, Kleinsölk

Dienstag
Weer een ongelooflijk mooie en warme zonnige dag.
Lekker geslapen en voor mij doen lang tot 8 uur.
Gisteravond laat had ik nog even met Jannick gesproken en die was onderweg uit Nederland waar hij voor zijn werkgever nog even iets moest ophalen in de buurt van Nijmegen . Hij stond stil bij Hünsruck en ging daar slapen. Vanmorgen belde hij dat hij weer op weg ging en wel moet doorrijden omdat hij morgenvroeg de spullen moet afleveren. Maar dan is hij daarna vrij tot maandag.

Jan had mijn bloedonderzoek bij zich en ik heb 4 maanden lang medicijnen tegen de verhoogde triglycerides en als resultaat dat ik nu de dubbele waarde heb en dus veel te hoog. Rarara.
Ik heb weer andere fotos om op te hangen gemaakt , vooral het portret van Nina is erg mooi , heb ik uit een andere foto vergroot en geprint. Leuk om te zien hoe ze allemaal ouder worden. En ik had in Nederland van die glazen onderzetters gekocht waar je een foto in kan doen. Daar heb ik er nu ook een aantal van gemaakt. Zo heb je toch altijd het gevoel dat ze dichtbij zijn.
Als Theresa komt vraagt ze altijd naar de fotos aan de wand en moet ik iedereen opnoemen en aanwijzen . Het grappige is dat ze Jula schijnbaar leuk vindt want nu komt ze binnen en wijst dan op de foto van Jula en zegt dat dan ook. Hoop dat als we in maart in Nederland zijn ze ook iedereen een beetje herkend.
Jannick is vanavond weer gezond thuis gekomen, het was ondertussen kwart voor negen maar hij was gelijk doorgereden naar zijn werk om uit te laden dan kan hij morgen uitslapen. Nog even gezamelijk koffie gedronken , lekkere die hij meegenomen had uit Denemarken voor mijn Dolce Gusto. Smaken die hier niet te koop zijn.