Jannick heeft zijn zware motor rijbewijs.

Een korte nacht door inslaap problemen. Maar ik was toch om 7 uur wakker. Tegen 8 kwam Ingrid de babyfoon brengen want ze sliepen nog. We zaten ontbijt tv in bed te kijken toen we wat hoorden. Kwam Theresa zeulend met Sabrina binnen. Wij hebben niets door de babyfoon gehoord. Theresa was al wezen douchen . Ik kan Sabrina bijna niet meer optillen en ze moest ook met haar beentjes meelopen bij Theresa. Dan verteldt Theresa ook nog dat ze aan Sabrina had gevraagd of die ook wilde douchen en gelukkig had ze nee geschud. Dan beide overgelukkig in bed met Kika en Oma boterhammen maken en wat te drinken. Opa ging douchen en Oma gaf Sabrina eten en medicijnen. Dan heb ik de kleding en zo van Sabrina gehaald en ben haar gaan aankleden. Dan naar binnen . Theresa heeft zichzelf aangekleed. We zijn ondertussen bij 11 uur aangeland. Afgelopen nacht heeft het werkelijk aan een stuk door gehoosd. Nu nog steeds totaal dichtgetrokken en het regent af en toe. Warm is het ook niet meer. Theresa wil graag Nachtwacht kijken op de pc dus zo maar eens kijken of het wil lukken.
De Nachtwacht lukte dus Theresa was zoet . Sabrina mocht in de huiskamer spelen. Dan heb ik gekookt en Om 12 uur een kop soep met Käspressknödel. Sabrina was zo klaar en had de hele bak naar binnen. Theresa ook dus iedereen was weer vol. Ik had voor later eventueel nog een stamppot prakje. Jannick kwam thuis en die was geslaagd hij mist nu nog 1 rijbewijs en dat is die voor de bus want als hij die zou halen krijgt hij de bus met aanhanger er gelijk bij omdat hij al vrachtwagen met aanhanger heeft. Hij was terug gaande uit Schladming naar Liezen doorgereden en had met Ingrid en Barbara wat gegeten. Sabrina was helemaal blij hem te zien. Bij Ingrid roept ze steeds heel hard en achter elkaar Mammammaaammma bij Jannick heel zachtjes Papa Papa en dan doet Jannick heel zachtjes Sabrina Sabrina. Dan steekt ze haar vinger in de mond en dat betekend dat Jannick met zijn vinger moet ploppen in zijn mond. Na de koffie ging hij slapen. Hij had eigenlijk gepland om dan na zijn examen naar Weiz te gaan voor zijn controle maar de arts had nu vakantie. Een beetje bij slapen kan geen kwaad want gisteren was het een extreem lange dag met vroeg opstaan. Nog later kwam Ingrid thuis en had een fijne dag gehad. De auto van Jannick is weer gerepareerd en ze zijn wijzer geworden. De leasing kan niet overgeschreven worden . De garage neemt in ieder geval de auto van Ingrid. Dat wil ze dan volgende week doen. De garage koopt de auto van Jannick voor de prijs die is aangegeven en dan kan Ingrid een leasing afsluiten voor hetzelfde bedrag bij de dealer. De auto van Jannick is na de auto van Ingrid dan de volgende stap. Maar is het een regelen en dan het volgende. De auto is dan van Sabrina maar de borg is Ingrid. Dan kunnen ze gebruik maken van de gehandicapten voordelen.
Helaas het project tuin is weer opgeschoven de Bagger is het weekend niet daar.
Het hout van het balkon duurt ook want degene die dat doet is vrij want ze krijgen een baby. Om de een of andere reden schijnt het niet te kunnen kloppen. Ergens denk ik dan het zal wel ergens goed voor zijn.
Later in de middag klaarde het op en viel er zelfs wat zon door. Maar er wordt nog steeds heel veel regen verwacht.