Zo wat een super dag

Oostenrijk, Aigen im Ennstal

Ik was nog in bed en Jannick kwam vragen of Theresa bij ons mocht blijven want ze wilde niet mee. Ok dus ze stapte bij ons in bed en samen wat tv kijken. Opa maakte ontbijtje voor haar.Oma eerst eruit en douchen en ontbijten om half 9. Moest wel want Dominik zou ook komen.
Dan zijn we samen met Theresa en Dominik naar Aigen naar de Kirtag gegaan. Het was nog fris maar al super mooi zonnig weer. Lekker flaneren over de braderie en op de terugweg gingen jan en ik voor een Langos en Theresa en Dominik wilden een suikerspin. Dominik blauw en Theresa rood tijdens het eten begonnen ze eruit te zien alsof ze een schimmelbaard hadden. Soms moet je een keertje lekker fout eten. Thuisgekomen snel wat te eten gemaakt . Daarna was het naar buiten in de tuin. Jan was weer aan het werk aan het speelhuis en zelfs nu is het nog niet klaar. Jannick en Ingrid hadden de verfspullen en de verf bij de Obi meegenomen Swedisch Rot en Reinweiss. Als Jan klaar is ga ik verven .
Jan zag vandaag wel kans om met ladder en al omver te gaan, gelukkig niet zo hoog en tegen de hang aan. Hij neemt geen raad en en is nogal eigenwijs.
Tot eind van de middag buiten geweest . Ingrid en Jannick hebben een nieuw bed gekocht , een prijs daar moeten wij wel bij slikken-. Voor een boxspring een slordige 5000 Eurootjes. Het bed komt in december en wordt ook opgebouwd.
Nu wachten tot Trixi komt om Dominik op te halen en dan mag Theresa ook naar beneden en kunnen wij even bijkomen want morgen voor dag en dauw er weer uit. Ingrid heeft zo veel verzameld dat we met 3 autoos vol rijden. Inlaat half 8 , een half uurtje rijden . Maar daarvoor gaat jannick aan de BBQ staan om het eten te maken. Het weer wordt ook weer goed opgegeven dus dan wordt het super.
Gisteravond kreeg ik al fotos van Karin van de Kino avond , leuk.

Weer leuke foto´s van jullie allemaal, en wat is het toch mooi bij jullie, alleen dat uitzicht al. Respect voor Jan z´n werk aan het hoge kinderhuisje, ziet er nu al leuk uit, XXX groetjes van ons allemaal