Langeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dag

Vanmorgen pas om 9 uur wakker geworden. Gisteravond was ik gebroken en ben vroeg erin gegaan maar wel iets om te slapen genomen. Dus in coma tot vanmorgen maar wel uitgerust. De zenuwen gieren al de hele dag door mijn keel en ondertussen 15 uur en ik weet niets. Ze hadden gezegd half 8 wordt hij geopereerd en als je dan om half 12 belt denk je het is achter de rug maar ik kreeg te horen hij is onderweg naar de intensief. Dus ik om half 2 de intensief gebeld en die zeiden hij is nog op de ok. Dus ik zit er wel enigzins doorheen nu. Straks maar weer even proberen of er nieuws is.
Om 3 uur gebeld en nee hij was nog op de operatieafdeling. Overeen uurtje mag ik het weer proberen.
Dan om 5 minuten na 4 weer eens proberen en ja hij was sinds 5 minuten daar, maar ze wilden niets zeggen wegens de privecy- Nou haddden we dat van te voren doorgesproken met het ziekenhuis en ik kon bellen en als bv Jannick zou bellen moest het met mijn telefoon. Of ik voorbij kon komen nou nee want het is een beetje ver, Dus kreeg ik toch iemand die zei dat de operatie goed is gegaan dat hij alles goed doorstaan heeft en dat hij toch ook een stent heeft gekregen. Daar moet ik het dan maar even mee doen.
Theresa heeft al gezegd dat ze komt slapen vanavond , ze zei maar Oma je weet toch als je alleen moet slapen kom ik. Vooruit dan maar.
Een zeer lange dag ten einde .

Olivia gefeliciteerd vandaag 12 jaar.

heel veel beterschap voor Jan, blij voor jullie dat de operatie is geslaagd, sterkte Nicolette, hoop dat alles nu beter met Jan zal gaan, en dat hij weer snel naar huis mag, XXX

Christina 2018-08-10 04:45:19

Fijn te horen dat de operatie goed gegaan is.