JAAAAAA nummerplaten

Oostenrijk, Pruggern

Dinsdag
In de loop van de ochtend belde de verzekering dat ze de platen kwamen langs brengen.
En ja hoor het is echt we kunnen nu weer normaal auto rijden. Kosten 170 euro.
We zijn gelijk gaan zoeken of we bijpassende kasten voor de keuken kunnen vinden.
We hebben inderdaad bij de Kika gevonden nu moeten we nog op de eigenaar wachten omdat we niet weten hoe de elektriciteit en de waterleidingen lopen en of we bv. De aansluitingen kunnen verplaatsen. We kunnen nu geen afzuigkap plaatsen en eigenlijk wil ik die wel want altijd de ramen open is toch wel koud.
Ook heb ik weinig ruimte als ik op 1.80m moet koken , oven,vaatwasser, en de spoelbak kwijt moet. We hebben al een deel van de oude kasten vervangen door onze eigen kasten.
Maar omdat we thuis alle kasten tegen elkaar aan hadden en dat hier niet kan door de ramen heb ik geen afdekplaten voor alle kasten. Nieuwe bij kopen is erg duur ,voor 2 hangkasten al een 100 euro. We moeten ook nieuwe aanrechtbladen kopen want onze oude passen niet.
Ook moeten we elektrisch koken en we hadden gas. Dus we moeten nog veel kopen.
Jannick zijn laptop is stuk , dus we moeten nog uitzoeken waar we hem kunnen laten repareren. Gelukkig kunnen we nu auto rijden want niets is in de buurt. Er waren zondag meer dan 1000 mensen op de tweedehandsbeurs geweest.