Februari Jannick 3x Nederlands kampioen bij de pupillen

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Er lag zo waar sneeuw in Gouda en we konden in het Groenhovenpark langlaufen. Dat is leuk als het zo dicht bij huis kan in natuursneeuw. Er waren best veel mensen van de LLV aan het langlaufen.
Eind februari had Jannick voorjaarsvakantie en gingen we naar Ramsau am Dachstein in Oostenrijk. Hij had eerst een sneeuwweek en zat in een huis bij de Brandlerlift . Wij zaten in de Schweigerhof en de 2e week zitten we daar samen met Jannick. De tweede week was het NK langlauf. Jannick behaald 3x de eerste plaats en is dus op 3 disciplines , klassiek, estafette en maraton Nederlands kampioen bij de pupill Er waren tegelijk met het Nederlands Kampioenschap ook de Lowlanders, wedstrijden voor landen zonder bergen.en. We mogen dus absoluut niet klagen.

Het was er een geweldige prestatie van Jannick, onze topper, wel heel jammer dat hij er later niet meer mee kon doorgaan

Christina 2021-03-07 04:30:50

Wat leuk om te lezen en zien