SNEEUWWWWWWWWWW

Vanmorgen om 7 uur wakker , de katten eten gegeven en ontbijttv aan. Daar ben ik bij in slaap gevallen tot 10 uur. Dan gelijk opgestaan. Ontbijt gemaakt ook voor Jan en een kop koffie en Ingrid kwam ook een kop koffie halen. We wachten nu op een telefoontje van de epidemiearts of hij de quarantaine opheft. Het kan zijn dat die opgeheven wordt zonder een test.
Om 7 uur vanmorgen geen spatje sneeuw en om 10 uur werd ik wakker in een witte wereld, er wordt 25 cm verwacht. Jan wilde eigenlijk deze week de wiinterbanden leggen maar nu kunnen we er dus niet mee weg.
Wel heeft hij gisteren het nieuwe onderdeel in de droger gezet. Mijn noodreparatie heeft al die tijd gehouden ben ik wel trots op want daarvoor had Jan het al meerdere malen gedaan en dat hield niet. Maar van mij dus 2 maanden en had nog wel langer doorgehouden.
Eten gemaakt, vandaag rijst, suflaki, Griekse reuzebonen, dolmadakia´s . Dan samen met Jan gegeten.
Ik ruik iets meer want ik kon de rijst ruiken en de dolmadakias kon ik proeven verder de bonen alleen zout en het vlees ook niet echt. Volgens Jan was het lekker.
Ingrid heeft een lade waar ze nieuwe kleding in heeft voor de meiden en vanmiddag ging Theresa met haar passen. Bijna alles kan ze aan en het staat haar erg goed. Dus herfst en winterkleding ook weer klaar. Alleen nog even wassen.´
De epidemiearts laat ons hangen en we balen stevig. Voor Jan en mij is de 30. de enige kans op een griepinenting en die willen we niet missen. Er is veel te weinig entstof en we stonden al vroeg op de lijst.
Ik heb eigenlijk het idee om dan toch de quarantaine te ontvluchten we zitten al langer dan nodig is maar we moeten officieel eruit gelaten worden.

Prachtig uitzicht heb je zo