De rest van het weekend ook voorbij.

Vanmorgen pas om 8 wakker, het voordeel van het donker en stil zijn. Doordeweeks horen we de vrachtwagens van Maier voorbij denderen en de bouw aan de Stoderstrasse. Ik ben Netflix gaan kijken want tenslotte hoeven we niets vandaag.Ik ben met een Mexicaanse serie bezig Glühendes Feuer (Donde hubo fuego) zeer spannend. Om 9 gaan douchen en alle andere ochtend dingen. Dan heb ik de tafel gedekt en heb eitjes gebakken voor op onze broodjes . Restantje Schwarzwalderspeck die ik nog had maakte het net iets meer. Jan hoeft nooit uitjes en wat tomatenketchup maar ik mag dat graag eten. Ondertussen tegen 11 en het stormt flink. Net ook het raam in de slaapkamer gesloten want het loeide door het huis. Ik kan totaal tevreden zijn en ik ben blij dat we buiten alles geruimd hebben want de storm wordt steeds erger. De kaarsen staan klaar want je weet het dan maar niet. Net de kachel schoongemaakt en weer gevuld dan hoeven we het later niet koud te hebben. Het is 7 graden buiten en het hoost ook nog bij de stormwind.
Ergens heeft het iets gezelligs om dan thuis met een kaarsje aan te zijn. Jan heeft net wat houtblokken binnen gebracht daar moeten we zuinig mee omgaan.
We hadden zo laat ontbeten dat we beide geen zin hadden in middageten. We hebben een kop koffie met een Marillenkrapfen genomen. De kachel aangemaakt Dan ben ik van de Kurbis soep gaan maken. Een grote pan vol en Jan wilde wel een kop soep. Dan een pan met soep naar beneden gebracht. Ik had de Kurbis van Meli die hem van onze achterbuurvrouw Trude had gekregen. Het was de hele dag onaangenaam weer. Toen de nevel optrok keken we op besneeuwde bergen.
Ik heb de bedden afgehaald de was aangezet en de bedden zijn weer opgemaakt. Verder niet heel veel gedaan.
Het was een aangenaam weekend.
We hebben de laatste broodjes gegeten en daar hadden we de Landfrischkase opgedaan. Dat bleek een soort Hüttenkäse met kruiden en groente te zijn. Erg verfrissend en smakelijk zelfs Jan vond het lekker.