Aschermittwoche

Oostenrijk, Aich Assach

Vanmorgen opnieuw vroeg eruit want ik had weer een afspraak om 8 uur. Dus half 7 eruit. Na de Psn kwam Jan mij ophalen en zijn we naar Prenten gereden. Daar als eerste de wasmachine aangezet en dan aan de rest begonnen. Het meeste is klaar maar niet alle bedden kon ik opmaken. Morgen nog een keer terug nadat ik bij Christine ben geweest.
Thuis een kop koffie en even zitten. Dan samen met Jan naar de Spar om Heringschmaus te halen. Met heerlijk brood erbij. Ik had wel 8 soorten waaronder ook makreelfilet met peper en makreelfilet met knoflook, chiligarmalen, haring in roomsaus, haring met rode bieten, haring in een kerryfruitsaus, samoagarnalen en garnalen in een kerrysaus. Zelfs Jan vond het lekker. Aan het eind van de middag vroeg ik aan Jan of hij ook nog wilde hebben en dat was volmondig ja en hebben we de restanten opgemaakt. Ik kan daar echt van genieten.
De fasching is weer voorbij, Voor de katholieken begint nu de 40 dagen vasten.

Donderdag
Vanmorgen om 7 eruit en na alle ochtend dingen heeft Jan mij naar Christine gebracht. Daar heeft hij mij ook weer opgehaald en dan doorgereden naar Prenten. Daar alles afgemaakt en de was die niet klaar was mee naar huis genomen. De natte schone was buiten in de zon gehangen en een was in de machine gedaan. Dan later nog een was in de machine en de eerste was in de droger. Wat ik verder nog had allemaal uitgehangen. Ik was na thuiskomst gaan douchen en omkleden . Dan tijd om het middageten te maken en met Jan gegeten. Daarna even langs Jannick en Meli even bijgepraat en de volgende 2 weken doorgenomen. Dan schoot de dag alweer op want het was 2 uur. Dan nog wat dingen die zo voorbij kwamen gedaan. Begin van de avond alle was binnen gehaald en dat was zo goed als droog.
Ik was best moe aan het einde van de dag. Maar het zit er weer op . Morgen weer een dag.