Auto uitgeschreven

Nederland, Zoetermeer

Donderdag 28 september 2006
We vertrekken al vroeg uit Leiden om naar Zoetermeer te gaan om de auto uit te laten schrijven. Toen we daar aan kwamen sloeg de schrik toe want het stond er helemaal vol buiten het gebouw met mensen. Gelukkig voor ons was er een brandoefening en waren we gelijk aan de beurt. We kregen ter plekke gereedschap om de nummerborden eraf te halen en kregen nummerplaten van hen terug met de vermelding dat ze niet tegen water kunnen.
Jan en Jannick zijn naar de ANWB gelopen om de verzekering te beëindigen en een exportverzekering af te sluiten. Was dat schrikken 90 euro voor een verzekering van 14 dagen. We hebben boeklon gekocht en over de nummerplaten geplakt.
Naar Gouda , boodschappen gedaan en nog wat zaken geregeld. Dan is Jan de auto gaan halen. We beginnen alvast met de voorbereidingen, het klaarzetten van de dingen die er als eerste in moeten. Dennis kwam helpen en we hebben maar eten bij de snackbar gehaald.
Jeroen kwam ook helpen en om 21.15 zat alles erin. We zijn met onze eigen auto naar Leiden gereden waar we nog een nachtje sliepen.