Sneeuwval en prachtig weer

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Vanmorgen sneeuwde het, dat had Erna graag gehad maar helaas. Het zette niet echt zoden aan de dijk. Dominik was er al vroeg en Theresa komt ook dan meestal heel snel. Zelfs Ingrid met Sabrina kwamen al om 8 uur koffie drinken. Jannick was alweer heel vroeg de deur uit omdat hij weer naar de Kulm ging voor het skispringen.
Het bed afgehaald en de was aangezet ondertussen had Ingrid een was om te drogen gebracht daarna mijn eigen was drogen maar bij mij is nu alles weg en in de kast.
Kinderen speelden op de grond en Sabrina ook, Leek wel de Kindergarten.
Ik had in de morgen al een pan kippnsoep gemaakt en een pan macaronie. Tehen Ingrid gezegd dat ze ook wel kon komen eten. We zaten vandaag aan de kleine tafel in de huiskamer want er was skien dames en heren. Dat gaat prima met een kom soep en voor de kinderen een kom macaronie. Zelfs Sabrina vond de soep van Oma lekker.
Omdat het best mooi weer was zijn we weer naar de Kristallift of wel Knollift gegaan. Ingrid ging ook mee met Sabrina. Theresa brullen want die wilde bij ons in de auto maar ze moest bij Mama anders hadden we de autostoel eruit moeten halen en bij ons er weer in maar nee ze wilde op de rode waar Dominik in zat. Wij haar gezegd dat Mama anders heemaal niet ging als ze bleef brullen koos ze toch eieren voor haar geld.
Theresa en Dominik skien en wij genieten van het zonnetje al was er wind die best koud op je gezicht was. Het was er heerlijk rustig (vakanties voorbij) De mensen die nu in Ramsau zijn , zijn vooral voor de Tour de Ramsau gekomen. Vandaag was de marathon 30 km skating en de 10 km klassiek. Er deden ook Nederlanders mee. Haje zo ver ik kon zien de beste Nederlander en Anne de beste dame van de Nederlanders gevolgd door Tosca. Na het skien weer in het restaurant warme chocolade met elkaar gaan drinken dus opnieuw een fijne zondagmiddag gehad.

Leuke foto's met Gali !!!