inkopen doen en toch weer ergernis

Oostenrijk, Liezen

Montag 4.April

Opnieuw en nog warmere dag dan gisteren en ik geniet van al die zon.

Ik was vroeg wakker en ook maar opgestaan, douchen ontbijten en wachten tot Jan ook zo ver was. Dan samen naar Liezen inkopen doen. Een auto vol en nog niet overal geweest. De Landena had gesneden geitenkaas uit Gouda dus genieten.Verder hadden ze voor mij niet veel vandaag. Dan naar de Lidl waar we wel heel veel hadden, door naar de Obi wel goede raad gekregen en weet ook nu wat ik ongeveer allemaal nodig heb maar ze zijn mij gewoon te duur, veel duurder dan de Baumax die daar eerst zat. Mijn doucherinne hebben ze niet in de goede maat , kunnen ze bestellen maar dan moet ik voor de Rinne 380 euro en de afdekplaat 85 euro neerleggen. Dus ik denk dat we maar de moeite nemen om een keer naar Leoben te gaan naar een Hornbach.Wat we nodig hebben om de vloer goed te krijgen en waterdicht moest ik toch ook even slikken maar goed beter dan beneden lekkage.. Maar ik ga nu wel ook om de hoek bij Letmaier kijken want als ik veel moet uitgeven kan dat ook daar. Nog naar de Eurogast maar ik vind Liezen geen fijne winkel ga liever naar Schladming. Heb wel mijn aardappelen gekocht. Nog naar het overdekte deel om mijn bril die ik bij Pearl laatst gekocht had na te laten kijken. De neusdingen waren zo scherp heb er nu zachte opzitten en ze heeft mijn nieuwe bril uit Nederland voor me aan een kant wat losser gezet. Ondertussen al best laat en onderweg nog even snel een tv gids gekocht. Bij thuiskomst kregen we van Ingrid Barlauchsuppe dat was fijn want het liep al naar 2 uur toe. Dan een broodje gebakken en er currywurst bij. Ook snel klaar. Alle inkopen opgeruimd en was het alweer tijd voor Jan om naar zijn werk
Bij Sankt Martin am Grimming kon een auto het niet van een tractor winnen geen idee wie er schuld had maar ik denk dat de personenauto afgeschreven is. Gelukkig geen gewonden.
Ondertussen alweer half 5 en nu wel een beetje futloos. Denk dat ik maar een lekkere Latte ga maken en even niets verder.
Kijk ik net even mail en ik dacht dat ik explodeerde, van het Zorginstituut dat ik met mijn betalingen in gebreke ben gebleven met de betalingsregeling en dit is dus al de 2e maning na de eerste zou het in orde gemaakt worden. GRRRRRRRRRRRRRRRRR. Vooral leuk omdat ze op de 1e April mij het geld wat ik van hen zou krijgen eindelijk gestort hebben. (en dat was geen grap)

Ik heb fotos die ik van Erna heb gekregen hier naast gezet. Mijn Opa toen hij in militaire dienst was. Mijn Oma van Gijzen met haar dochtertje Annetje die rond haar 1e jaar gestorven is en een foto van mijn ouders met zusjes Erna en Els en broertje Ruud volgens Erna gingen ze daar naar Avifauna want daar kon mijn vader vissen.