Jan weer thuis

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Omdat afgelopen donderdag al de onderzoeken konden plaatsvinden, en deze goed waren kon Jan vrijdag al naar huis.
Het nadeel was dat Jan nu zelf moest rijden want Jannick had school. Hij heeft een mooie ritssluiting gekregen zo,n 25 cm zeker.Hij is wel heel erg mager geworden. Zeker nu ook zijn buik helemaal weg is.

Zaterdag kwam Katja. Ze is ook afgewezen voor de school in Eisenertz. Ze had daar toelating gedaan en afgelopen week nog meegetraind.Nu gaat ze naar een gewone school in Murau.Ze waren saampjes bij Jannick maar heben wel bij mij gegeten.
Zondag ging ze met haar vader mee terug die had trainerscursus in Ramsau.

Zaterdagavond zijn we naar IrishSteirisch geweest.Een soort mengeling van Steirische en Irische Folk.
Was erg goed en zeer muzikaal en het zeker de moeite waard om het te zien en te horen.

Jannick heeft al weer een week school erop zitten, trainen nog licht ze hebben regeneratie. Wel had hij gisteren rolskitest op de baan in Ramsau.
Vandaag een beetje zaal en lopen.
Ze hadden eigenlijk vorige week ook Zugwagentest maar het apparaat was kapot.
Jannick is netjes op gewicht gebleven

deze zomer. Het regent nu al een paar dagen en in de bergen valt sneeuw. Toch wordt het volgende week weer mooi weer.

Kirsten was gisteren jarig ja ja al 28.
Alsnog gefeliciteerd , we hebben elkaar toch al gesproken.De tijd gaat wel heel erg hard.

Ik was de afgelopen weken weer begonnen met Jannicks internet dagboek, ik ben nu ongeveer bij 1998.Dus als je kinderfoto,s wilt zien van hem
www.jannickjohn1991.waarbenjij.nu
Het wisseld naar gelang er weer een boek compleet is.Dan blijven de stukjes tekst wel staan maar meestal veranderen dan de foto's anders moet ik te veel fotoruimte kopen.Er staan nu ook foto,s van de Spaanse vakantie met jou op Kirsten.Toen in Blanes.
Als het goed is gaat Jannick van de week foto,s van Zweden op de site zetten.
jannickmolenaar.waarbenjij.nu
Dus we blijven eraan werken.