Een dagje met Sabrina

Vanmorgen was ik gelukkig wakker voor de wekker om 6.30 ging. Dan na alle ochtend rituelen naar de huisarts gewandeld. Na dagen slecht weer scheen de zon maar zo vroeg nog wel fris. De huisarts heeft de internist gebeld en die gaat het DKH vragen- Ondertussen heeft Jan gebeld en gezegd dat hij vanmorgen een echo had gehad dat hij morgen de Ct heeft en daarna mag hij naar huis. Dan hebben ze dus niets gedaan behalve hetzelfde kijken wat we al wisten. Ze zeiden dat zijn suiker goed is maar ja als je hem geen koolhydraten geeft is zijn suiker goed maar neemt hij nog meer af.
Thuis gekomen waren Ingrid en Sabrina al weg richting Graz. De speeljuf was er voor Sabrina en toen die tegen 10 uur klaar was heb ik Sabrina eten en drinken gegeven (dat wilde ze niet van d speeljuf) Ze was hondsmoe en haar dan in bed gelegd , eerst protest maar binnen een paar tellen sliep ze. Ondertussen verder aan het trappenhuis schoonmaken maar mijn stofzuiger heb ik geleegd maar krijg hem daarna niet meer aan de gang. Jan weet precies hoe hij met dat ding moet omgaan maar ik heb er altijd problemen mee. (dom en blond) Dan wilde de babyfoon ook niet bleef maar piepen ook in de oplader dus Jannick gebeld en die zei controleer het kleine stekkertje aan de achterzijde. Zo simpel was het dus maar verwachtte ik niet omdat hij het daarvoor gewoon deed. Het is ondertussen prachtig zonnig en warm weer. Ondertussen hoor ik nu Sabrina wakker worden dus gaan we zo middageten en daarna denk ik aan de wandel.
Ze was inderdaad wakker geworden dan eerst wat eten en drinken . Ze mocht op het balkon spelen, ik had de zonwering uit want het was 30 graden op het balkon. Elk spinnewebdraadje vindt ze. Om half zijn we gaan wandelen en waren om 3 uur weer terug. Heeft ze nog in de tuin gezeten en ik planten uit mijn bakken erin gezet. Dan weer naar binnen en speelde ze lkker tot ze het zat was en bij mij kwam om te knuffelen. Avondeten en ze laat zich alles smaken. Ze was het spuugzat dus Jannick gebeld en die kwam om kwart voor 7 thuis en heeft haar meegenomen. Oma is heel erg moe. Dus ga zo even douchen en dan lekker mijn bed in en tv kijken. Een beetje chillen, en bellen .Maar eerst een kop koffie.
Op de fotos zie je he nieuwe pleisterwerk rondom de ramen en deuren van het trappenhuis. De ramen en deuren waren al een poos geleden nieuw er in gezet en nu dus echt klaar. Sabrina speelt in de gang met haar boekjes uit haar boekenkast.

sterkte lieverd, maak je niet te veel zorgen , je moet nu even echt aan jezelf gaan denken en echt tot rust komen, met Jan komt het daar echt wel goed, die wordt ieder uur nagekeken....dus....nu ben je zelf aan de beurt....veel liefs en we denken veel aan jullie