Zo ik was een beetje brak.

Zo was ondanks heel laat slapen toch alweer heel vroeg wakker dus dat was een heel kort nachtje. Gisteren nog Angela en Dennis gebeld, Bianca had ik gisteren al gehad.
Gisteravond was Theresa na het eten nog in de tuin maar ze moesten heel snel alles ruimen want er kwam een onweersbui aan.. Nu nog steeds bewolkt en we kunnen nog niet zien of het vandaag op gaat klaren. Koud is het niet met 15 graden in de vroege morgen.
Ik was al nuttig bezig mijn dekbed zit in de was en het beddegoed gaat daarna. Nu aan het wachten op Dominik.
Nadat Dominik gekomen was duurde het niet lang of Theresa was ook daar. Gevolgd door Ingrid en Sabrina. Ingrid aan de koffie en ik papieren voor haar inscannen dan kon ze dat per mail verzenden. Dan gingen ze weer maar Theresa bleef en ook middageten. Het werd in de morgen zonnig en vrij warm maar nu begin van de middag trekt het weer dicht. Ze zouden eigenlijk gaan buiten spelen maar zitten nu tv te kijken. Toen we besloten om tch nuiten te spelen ging het na 5 minuten regenen. Het bleef wel 22 graden.
Theresa kan donderdag niet mee naar Salzburg want de Fruhfordering komt. Soms begrijp ik Ingrid niet dat ze dan niet vraagrt kan het op een ander tijdstip want nu kan ze dus niet mee. Dat alleen voor dat ene uurtje. Vooral nu het vakantietijd is en ze 9 weken Theresa thuis heeft.
Dominik werd opgehaald en wij gingen wat eten met Theresa. Ze was al bedklaar toen Papa ook thuis was gekomen en haar nog even gedag kwam zeggen. Ze wilde mijn beren van de kast , en haar Shaun en dan in bed met haar muziekje aan.
Ik blijf maar last van mijn maag houden en voel me dan ook niet echt fit. Stress denk ik.
Fotos van Jula en Tobi gekregen van Angela.
Jan foto van Nina van haar eindmusical.