steeds meer winter

Dienstag 8.November
Een koude nacht, een sombere dag af en toe een flauw zonnetje en dan is het ineens 8 graden zonnetje weg nog maar 3. We kijken overal rond ons op de sneeuw , de grens dat het er ligt is net boven ons een meter of 30. Er schijnt nog meer te gaan komen en dan ook lager. De eerste skipistes gaan deze week open, 4 liften van de Planai en Kaibling gaat waarschijnlijk iets later open. (zag net volgende week)
Vanmorgen van alles en nog wat gedaan. Wat adminstratief, wat opruimen. Balen dat ik eten moest maken terwijl ik gisteren een heerlijke linzensoep gemaakt had. Vergeten de kookplaat te vergrendelen en de katten hebben de plaat aangedaan onder mijn soep. Dus een dikke verbrande laag onderin dus vandaag weg gekiept. Nu aan de Gulash met Spätzel.
Rustige dag, Ingrid gaat met Theresa vanmiddag naar Maria in de Sölk. Dus wat opgeruimd is blijft ook opgeruimd.
Jan is aan het hout in de huiskamer bezig. We zitten nu weer met het licht aan zo donker is het.