Sneeuwstorm

Woensdag
Vanmorgen wakker van de wekker en opgestaan. Ik heb een hekel aan haasten dus ik neem mij alle tijd. Dan heeft Jan mij weggebracht naar Christine. Dan heeft Jan mij ook weer opgehaald. Het sneeuwt weer sinds vanmorgen en het waait heel hard. De wind maakt het koud.
Waren wij deze winter tot nu toe wat achter gebleven met de sneeuw dat gaat de winter nu goedmaken. Er wordt bij ons een meter sneeuw verwacht. Precies voor de Energieferien beginnen. Maar nu is het zeer onaangenaam weer.
Thuisgekomen douchen en omkleden en aan de koffie.
Van alles en nog wat gedaan.

Donderdag
Al sinds gisteravond hevige sneeuwval maar ook flinke storm. Ik was om half 10 wakker en ben gelijk opgestaan. De sneeuwschuivers rijden af en aan.
Het is zware sneeuw veel vocht en het stormt hevig en sneeuwt aan een stuk door. Ik denk toch al een 30 cm gevallen.
Middageten gemaakt en Jan was precies op tijd opgestaan om aan het middageten te beginnen. Hij mist niets met dit weer.
In de middag niet heel veel gedaan maar een spannende serie gekeken. Eerst de Noorse Ragnarok afgekeken en dan de Spaanse serie Das Mädchen im Schnee.
Gelukkig doet de elekticiteit en het internet het nog.