Wereldvrouwendag

Oostenrijk, Aich

Vanmorgen wakker net voor de wekker ging maar dus toch fit opgestaan. Ingrid had gisteren inderdaad 2 capsules voor mij en ik kon gisteravond eentje met het eten en vanmorgen met het ontbijt. Jan heeft mij eerst weggebracht en dan daarna is hij naar de huisarts gegaan voor mij en ook gelijk naar de apotheek. Ondanks dat de capsules die Ingrid had meegebracht 10.000 eenheden hadden en ik nu 25000 eenheden heb bemerk ik al dat ik geen diarree heb en geen oprispingen enz.
Nu hopen dat het mij ook een betere nachtrust brengt en dat ik weer normaal kan liggen. Dan gaat mijn nek en schouderpijn ook vast wel weg. Jan is mij komen ophalen maar ik wilde eerst een stuk lopen en het was mooi weer aan het einde van de morgen. Dat nadat het vanaf gisteravond had gehoosd en vanmorgen natte sneeuw. Het lopen viel me erg zwaar , het loopt langzaam omhoog en dat ging moeizaam. Ondanks dat we toch elke dag bijna een rondje lopen. Ik heb echt een lijf met overal spierpijn, schouder nek en nu ook mijn rug. Het zal wel over zijn voor ik een jongetje ben. Ik denk dat toch ook een stukje stress erbij komt kijken.
Ondertussen een berichtje van Andrea of ik zondagmorgen kan ok dus.
Ik heb tussen de middag pizza gemaakt en ook nog met gorgonzola en het is nu enige uren na dat ik het gegeten heb en geen maagpijn dat kon ik al lange tijd niet meer eten. Het enige dat ik van de capsules krijg is een vol gevoel.
Dan zijn we onze rondwandeling gaan maken en onderweg wat inkopen meegenomen . Het werd weer steeds donkerder en de lucht is weer helemaal dicht getrokken.
Thuis samen met Jan aan de koffie. Even op adem komen voor Sabrina weer komt want Ingrid gaat met Theresa naar de karate.
Sabrina kwam en niet lang daarna kwam Jannick ook koffie drinken. Ergens tegen 6 uur verdwenen ze samen naar beneden en begon onze Feierabend.
Vandaag wereldvrouwendag en dan staat er een vrouwelijke minister van alles en nog wat te verkondigen maar zelf is ze heel cliche minister van familiezaken. Oh er moet zo veel gebeuren maar vrouwen krijgen nog altijd niet hetzelfde betaald als mannen.