HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET

Vanmorgen werd ik om 8 uur wakker omdat Ingrid met de kinders binnen kwam. Dus opgestaan want we zouden ook naar de huisarts gaan om te prikken. Dus nadat Ingrid terug kwam hop in de auto en naar de huisarts. Daar aangekomen werd net het bloed opgehaald.
Dus aan de bali zegt Elisabeth dat we te laat waren maar Daniela (huisarts) kwam naar buien en zei nee het is goed het kan morgen ook mee. Fijn als je goed overweg kan met je huisarts.
We waren ook gelijk aan de beurt en konden snel naar huis om te ontbijten en douchen.
Gisteren is met 36.7 graden het wamterecord gebroken het is al de warmste juni ooit. Vandaag nog warmer. Ik slaap alleen met en hoes ik moet wel iets hebben.
Ik heb even gekeken nadat ik racties op het beest gekregen heb en ja het is een Hornisse en ze zijn beschermt in de Steiermark. Ze eten ongedierte en ook wespen en doen in principe niets net zoals bijen.
Jannick heeft gisteren weer iets geleerd en iets aan zijn rij te bedienen machines toegevoegd. Hij heeft op een hele grote Fuchs kraan gewerkt en zat zelfs 20 meter boven de grond. Hij had nog nooit zoiets gedaan maar dorst het wel aan nadat het hem was uitgelegd. Je bediend met je handen en voeten alles apart en tegelijk en dan nog onderverdelingen in functies. Martin die dat werk doet heeft veel te veel werk en dus zochten ze iemand die kon helpen. Jannick is nog wel langzamer maar kan het wel. Hij mocht het werk doen wat niet van de tijddruk afhangt, er zijn vrachtwagens die moeten worden verladen en dat moet snel en er is rotzooi wat verladen moet worden op het terrein waar geen tijddruk bij is. Als je het vaker doet zal de snelheid ook komen. Dus hij mag daar ook vaker inspringen.
Vanaf 12 had ik beide dames, Theresa ging Squla doen en Sabrina ging in bad buiten. Jan en ik ondertussen van de grilplaat gegeten. Ingrid ging in Liezen naar de garage . Voor Theresa kwam Cornelia dus die gingen naar beneden. Sabrina hield het 1 uur vol in het water dan ging ze al het speelgoed terug in de mand doen en stak haar handjes uit toen ze klaar was. Ik haar eruit gehaald en naar binnen gegaan met haar. Samen op de pc filmpjes kijken van de familie. Ze doet dat heel erg graag en wijst iedereen aan dan moet ik zeggen wie het is of ik vraag haar naar iemand en die zoekt zij dan. Ik had ijsjes gemaakt en die gingen we eten. Sabrina was zo klaar en dan geeft Theresa heel lief hapjes van haar ijs aan haar.
Dan klammerde Sabrina als een aapje aan mij vast en viel in slaap. Na een poos was ik doornat van het zweten en vroeg Jan mij omhoog te helpen want ik kreeg Sabrina niet van mij af. Het was wel lachen want op een bepaald moment hing ze aan mijn rug als een aapje. We kregen haar met zijn tweeen van mij af en naast mij op de bank en toen ze verder sliep kon ik normaal gaan zitten. Ze sliep toch mooi 2 uurtjes. Ingrid was thuis gekomen en vroeg geen bezwaar nee hoor laat haar maar liggen. Pas nadat ze wakker werd gingen beide kinders naar huis. Het is 38 graden en buiten niet uit te houden maar binnen begint het me ook te veel te worden en het is al half 7. Net een broodje gegeten want ook al heb ik geen trek wel blijven eten en drinken. Het record van gisteren voor juni is vandaag al gebroken.
Balen de asistente van de tandarts belde dat de techniker pas een week later komt dus nog 2 weken zo lopen.

Leuke foto's! Vooral die van Fiep in de plantenbak.