Weer thuis

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Weer thuis in Ramsau. Wat een verschrikkelijke terugreis, heel Nederland ging deze kant op met vakantie,uiteraard met alles wat ze kunnen meenemen dus de files waren enorm.
We zagen Hollanders die met een grote boot achter hun auto op weg waren gegaan en de trailer was door zijn pootjes gezakt, enorm veel caravans met pech en veel ongelukken.
Dan nog de Duitsers die richting Wenen gaan voor de finale EK voetbal en veel Denen en Engelsen op de weg. We zijn even voor 6 uur vertrokken en waren rond 20 uur heelhuids thuis.
Jannick heeft dankzij zijn sponsor Imatech een nieuwe pc kunnen kopen en een kijker voor de biatlon. Hij kan niet zonder pc want hij leest zijn Polarhorloge af en zijn trainingsplannen, trainingsdagboeken alles loopt over de pc. Hij heeft ook nog 2x skies besteld.
Het is hier nog steeds erg warm, het was gisteren bij thuiskomst om 20 uur nog 30 graden .
We zouden woensdagavond met zijn allen naar het circus gaan , er was gereserveerd en we kwamen daar , ging het weer niet door. We zijn even van het circus genezen.
Ik had mijn been erg verdraaid bij het uit de douchecabine stappen en loop nu wat moeilijk.

Hallo,Nicolette. Ik ben zondag ook nog een paar dagen naar ons vakantiehuis geweest,maar totaal geen problemen gehad onderweg.We waren onm 5uur uit Oud-Beijerland gereden en om 15.30 waren we in Gröbming/Mitterberg.Wij zijn ook regelmatig in Ramsau om naar de Sonnealm te wandelen en daar heerlijk en gezellig in de zon te vertoeven en het nodige tot ons te nemen. Vr.gr. Arie