Beetje kort nachtje gehad

Gisteravond heerlijk naar het Donauinselfest gekeken en geluisterd. Ik ben vast nog niet echt oud want ik vond het heerlijke muziek Rea Garvy, Wanda en wat er zo voorbij kwam. Verder geappt met Annemarieke , hun vakantiehuis is verkocht dat is een hoofdstuk van hun leven afgesloten.
Helaas werd ik om half 4 wakker gemaakt door Theresa die kiespijn had. Haar maar een halve paracetamol gegeven en daar zakte het schijnbaar mee en ik weer in slaap gevallen. Maar het was maar goed dat ik een wekker gezet had want daar werd ik wakker van en dan het engelen gezichtje die me goedemorgen wenst en zei ik was al lang wakker Oma. Helaas had ze vanmorgen weer kiespijn maar ja er is het weekend niets in de buurt en ze gaan het liefste toch naar Schultes. Er heeft er een dienst in Hieflau dat is een aardig eindje weg en minimaal 1 1/2 uur rijden. Nu heeft ze weer wat pijnstilling gehad en gaat het weer. Dominik kwam en deed vervelend tegen Theresa hem gezegd dat hij alleen in de keuken kan gaan zitten als hij blijft pesten. De rust weergekeerd , middageten gedaan en zien dat we dag doorkomen. Maar vanavond slaapt Theresa beneden want ik heb een nachtrust nodig.
Ik was opgestaan en eerst de katten eten gegeven dan gaan douchen en aankleden . Loop ik teug naar de keuken en ik denk hu zit Jan nou binnen maar nee het was Jannick en die zei ik heb je al eerder in je blootje voorbij zien komen dus hij zat er al een tijdje en ik had niets in de gaten en ik verwachtte ook niemand op de bank in de huiskamer. Dus samen koffie drinken zegt hij ik hoor pa en ik wel nee en hij ja hoor dus ik naar de slaapkamer en ja hoor was Jan al thuisgekomen. Hij zei tja ik werd om 5 uur al gewekt en ik heb nog wel ontbeten en dan gelijk weg gegaan. Zo vroeg weinig verkeer dus hij was ook zeer vroeg thuis. Dus we hadden een gek begin van de dag. Jan had gisteravond ook nog avondeten gekregen dat hadden ze voor hem bewaard ook al moest hij er pas om 18 uur zijn. Dus hij had zelf ook al wat meegenomen. I bleef de hele dag een beetje brak en moe. Het was net een spoortje te koud vanmorgen maar 8 graden en wat het de hele dag koud hield was de harde wind. Ik heb me door de dag heen gewerkt kreeg in de middag ook Sabrina nog een poosje maar die wilde graag bij Jan blijven zitten dus dat was helemaal goed.Ingrid ging het gras maaien. Jannick was in de middag op pad met ik denk het RK. Theresa was vanmiddag een soort toverfee , een stukvitrage en een papieren feesthoedje had ik tot haar feeen tooi gemaakt. Ze had nog wel vandaag een poosje met Scula gewerkt maar met Dominik op de achtergrond won het spelen samen het.

Ja, dat kun je wel zeggen Nicolette. Afsluiting van iets moois en dat is niet makkelijk. Maar soms moet dat.