1e Kerstdag

Oostenrijk, Kleinsölk

25 december
Een heerlijk kerstontbijt samen met Jan en dan een relaxte morgen wat gelezen in mijn nieuwe boek en nu even op de pc. Jannick belde net dat hij gisteren was vergeten de wapens mee te nemen dus die komt ze zo nog ophalen.
Vanmorgen sneeuwde het een beetje maar nu schijnt de zon en wordt de lucht steeds blauwer, het is bij ons nu ­plus 3.

25 december 2011 15:37 | Door: Jeannette in Tirol Hoi Nicolette. In Nederland heet het gewoon Sint-Jacobs-schelpen. Het Rauchern schijnt echt te helpen tegen infecties en bacterien in de stallen, dus waarom niet in huis ? Hier was de zon jammergenoeg ook snel weg, maar die witte pracht is toch schitterend, zo´n White Christmas. Dank voor je kerstkaart met je kerstboom. Ernst wist ´m te openen in Word. Mijn wens voor jullie in 2012 is gezondheid. Dan komt de rest vanzelf... ?

molenaar.ruesink 2017-05-07 16:29:02

25 december 2011 15:56 | Door: Georgette Hai Nicolette, ik heb de indruk dat je je weer wat beter voelt dan vorige week. Fijn dat te lezen.

molenaar.ruesink 2017-05-07 16:29:14

27 december 2011 02:14 | Door: Christina,Ruud,Kids Lieve Jan Nicolette,Jannick en Ingrit, samen een gezellige kerstdagen gehad zie ik, wij waren 2e kerstdag ook samen,lekker gegeten en daarna de pakjes onder de boom, het was heel gezellig zo samen,helaas konden weer geen foto's van maken,want de batterijen waren we vergeten,ooo,zo zonde. we hopen dat ook jullie samen een heel gelukkig,vrolijk,gezellig en gezondere Nieuw Jaar tegemoet zullen gaan. met ons Ruud gaat het minder4e hernia moet in het nieuwe jaar weer terug naar het ziekenhuis,afwachten dus maar weer en bidden..., dat alles weer op z'n pootjes goed zal komen. hell veel liefs van ons allemaal, groetjes uit Heemskerk aan de Zee,Holland. zie ook www.freewebs.com/lepapillondeorange

molenaar.ruesink 2017-05-07 16:29:31

27 december 2011 14:07 | Door: janen jopie het is lang geleden dat jullie wat van ons hebben vernomen maar dat kom door dat wij geen internet meer hadden nu wel weer ik heb het verslag gelezen en de anderen ook en ben weer een beetje op de hoogte jan en ik wensen jullie een heel goed en gezond 2012 toe hartelijke groeten janen jopie

molenaar.ruesink 2017-05-07 16:29:50

28 december 2011 21:35 | Door: Annemarieke Nicolette, ik ben blij dat je de kaartjes leuk vindt. LG, Annemarieke