Kirtag Aigen

Vanmorgen ging om 6.15 de wekker en ik was al wakker. Zachtjes eruit en wilde gaan douchen gaat de deur open staat Theresa achter mij. Goedemorgen Oma ik ben ook wakker. Tegen 7 uur kwam Dominik en ze hbben elkaar zo lang niet gezien maar gaan verder waar ze waren gebleven. Ik had voor ons allemaal een Hollandse krentenbol uit de vriezer gehaald. Een lekker begin van de dag. Opa en Oma met een kop koffie erbij.
Alles was wit van de vorst en er was nevel. Bij ons trok het vrij snel op en we gingen op weg naar Aigen waar Kirtag was. Daar was het enorm koud, dikke mist .
We hebben een doorgang gemaakt en de rommelmarkt gekeken. Daar vond ik iets voor de kerst voor Sabrina. Theresa klaagde alleen maar dat ze het koud had. Maar ze moest echt volhouden dat we terug bij de auto waren ondertussen klaarde het daar ook op en door de zon die doorkwam ook warmer. Op de Flohmarkt zaten de mensen onder dekens want die begon vanmorgen om 6 uur en het was onder nul.
Theresa en Dominik wilden bij elke kraam wel iets maar gezegd nee morgen als we naar de Maxlaun gaan. Thuis gekomen snel aan de warme koffie en Dominik en Theresa waren lief samen gaan spelen. ze waren helemaal gelukkig met de ballon die ze hadden gekregen bij een stand van de Raiffeisen. Zijn inderdaad erg leuke ballonnen en Theresa heeft er ook eentje voor Sabrina gevraagd. Ik ging het middageten maken en dan gingen we eten en dat deden we een keertje aan de kleine tafel.
Daarna was het zo super zonnig en warm en wilden ze wel buiten spelen. Ze gingen voor de laatste maal op de trampoline springen want die ging Jan uit elkaar halen. Dan waren ze in het speelhuis gaan spelen.
Ik hoorde een auto stoppen en even gekeken en inderdaad was het Trixi die Dominik kwam ophalen dus geroepen dat we in de tuin waren. Theresa heeft Opa geholpen met de trampoline dat kan ze zeer goed.
Ik had ineens een enorme stekende pijn in mijn tepelhof en gaan kijken en duidelijk door iets gestoken of gebeten maar niets gezien. Samen met Theresa weer naar binnen gegaan en ik word echt totaal niet goed van de pijn. Ik heb niets in huis wel een kompres met aloe vera erop gedaan. Maar het helpt niet echt. Ik heb wel gelijk een anti allergiepil genomen en gekoeld als dit blijft aanhouden dan om 18 uur maar naar de praktijk in Stein an der Enns.
Straks een soepje en crackers met de restanten van gisteren.

Sterkte! Hoop dat het niks is.