Zweden,Nederland,Oostenrijk

Nederland, Leiden

Met Jannick samen op woensdagavond met de nachttrein naar Nederland. Donderdagmorgen aangekomen en naar mijn zusje in Leiden. Vrijdagmorgen al heel vroeg op en samen met Jannick naar Schiphol,het is maar een kwartiertje vanaf Leiden naar schiphol. We waren de eersten maar al snel kwamen Erik,Ilonca en Herbert. Max vloog vanaf Munchen.
Het vliegtuig vertrok op tijd naar Oslo , vandaar gingen ze met de auto naar Torsby in Zweden. Het hele Nederlandse team tesamen. Chardine,Joël,Lucienne,wonen in Zweden,Max en Herbert wonen in Duitsland, Ilonca en Erik in Nederland en Jannick in Oostenrijk.Dus het lukt niet vaak dat ze allemaal samen trainen.
Ze gingen kanoen met kamperen, mountainbiken,hardlopen en in de tunnel langlaufen. Jannick heeft een ontzettend leuke week gehad.
Afgelopen vrijdag kwam hij 's avonds weer op Schiphol aan en heb ik hem weer opgehaald.
We zijn bij mijn zusje gebleven, ik kan hier in ieder geval mijn zorgen even van me af zetten.
Jan was afgelopen vrijdag al in Salzburg opgenomen, maar hij mocht omdat het weekend was nog naar huis terug en hij is sinds zondag opnieuw in het ziekenhuis. De verwachting is dat hij maandagmorgen rond 8.00 uur wordt geopereerd. Ik vertrek samen met Jannick maandagavond met de nachttrein vanaf Utrecht naar Munchen en reis dan dinsdagmorgen door naar Salzburg. We hopen dan Jan te kunnen bezoeken.
Dan reizen we door naar Schladming en als we niet op tijd voor de laatste bus naar Ramsau zijn komt Bert of Tanja ons vandaar ophalen.Die zijn nog op de camping. De laatste bus gaat al om 5 voor 7 en het is krap.
We zijn denk ik half 12 in Salzburg en dan gaat er een trein tegen 15 uur maar dat halen we dan niet en de volgende gaat tegen 17 uur en dan hebben we 5 minuten speling tot de bus. Dus als er vertraging is redden we het al niet.
Jannick is deze week nog vrij van school maar moet wel weer trainen.
Ik verwacht nog wel problemen met zijn trainer.Als we geluk hebben is zijn wapen er misschien al en kan hij nog deze week schiettraining doen.
Jan ligt in het Landes Krankenhaus
Salzburg Abteilung 20
Urologie Zimmer 107
Müllner Hauptstrasse 48 A-5020 Salzburg Österreich
Hij zal daar waarschijnlijk toch nog wel minimaal 10 dagen zijn.

20 augustus 2007 07:00 | Door: Ank Heel veel sterkte met alles.

molenaar.ruesink 2016-06-02 17:53:47

20 augustus 2007 23:16 | Door: Leo en Anita Uljee Jan veel sterkte en beterschap. Geeft jou rust en de rest van de familie ook. Beter voor iedereen, maar gezondheid kun je niet kopen. We hopen dat het nu goed komt,