Een zeer hete zondag

Vanmorgen om 8 uur wakker en zowaar niet echt spierpijn. Wel wat plekjes dat ik voel dat ik wat gedaan heb. Een uurtje tv in bed gekeken en dan douchen en de rest.
Het was heerlijk koel in huis want we hadden de deuren open gel.Het was helemaal dichtgetrokken maar het wordt wel weer steeds warmer en af en toe valt de zon er doorheen. Net de bedden afgehaald en de was in de machine. Jan moest even naar beneden om het autoistoeltje eruit te halen want Jannick ging de meiden ophalen. Dan morgen ze een week blijven. Gisteravond hoorde ik wat dus ik keek even op het balkon en kreeg gelijk de volle lading. Meli was de planten aan het sproeien. Ik hoor haar nog schateren.
De was met handdoeken in de droger en de rest van de was buiten op het balkon. Het droogt waar je bij staat. Maar handdoeken kan je dan overeind neerzetten en dat mag ik niet. Ik had gisteren op mijn witte sokje meloensap gemorst en ik wist niet dat meloen ook vlekken geeft dus een sok met oranje vlekken. Net maar ingesproeid met ossegal en dan kan het in de volgende was mee. Eten gemaakt en ik denk dat ik genoeg over heb voor morgen. Rijst met gado gado, lekker met deze warmte. Ik had er kipkluifjes bij .
Jan is niet zo dol erop niet op de gado gado niet op de kluifjes en niet op rijst. Dus echt pech vandaag en waarschijnlijk ook morgen.
Ik heb tonic limonade daar verdwijnen mijn citroenen in. Ik gebruik maar weinig limo en veel water . Heerlijk met dit super hete weer. We zitten steeds boven de 30 graden.
Theresa had haar eindrapport en die mag best gezien worden.
Geen idee wat ze zijn gaan doen maar Jannick is met Theresa weg en dat al de hele middag. Theresa houdt van die vader dochter momenten.
Meli is met Sabrina gaan fietsen. Daar heeft Sabrina zoveel plezier in.
Theresa heeft schoolfotos en ik vind er een paar heel mooi. Je ziet nu een tiener. Ik heb er een paar gefotografeerd , Jannick gaat morgen met de fotograaf bellen.
Krijg net een weerswaarschuwing, er kan heftig noodweer komen en wij zitten in de hotspot. We wachten maar af.
Ik bedacht mij net dat Theresa waarschijnlijk met Jannick op tour is in de vrachtwagen. Het is ondertussen 18 uur en Sabrina en Meli zijn ook nog onderweg. Vast ergens of bij iemand afgestapt. Het slechte weer komt pas laat.

Mooi rapport en leuke foto's van Theresa.

Liduina 2023-07-16 18:27:18

Mooie foto’s van Theresa al een hele dame

Erna 2023-07-16 19:58:36

Wat een prachtig rapport! En onwijs mooie foto’s!!!