Visite visite

Nederland, Rijnsburg

Zo was schijnbaar erg moe want ik werd pas om kwart over 9 wakker. met Jan samen ontbijten. Erna had om half 12 bij onze nicht Karin afgesproken. Heel grappig zij woont in de wijk waar we allebei zijn opgegroeid. Maar onherkenbaar alles veranderd. Wel herken je nog punten. Het was reuze gezellig en voor herhaling vatbaar.
Dan zijn we naar Mandy gegaan kon ik ook de tweeling Claire en Carice bewonderen. Ze zijn alweer 5 maanden en al zo groot in vergelijking met Sabrina. Knuffelen, flesje geven, het zijn er 2 waar je de handen vol aan hebt. Daarna wat inkopen gaan doen met Erna en eind van de middag weer thuis. Lekker zuurkool stamppot met worst gegeten.
Ik heb ook nog even naar huis gebeld want ik wilde graag weten hoe Theresa het vandaag had gedaan met de skiwedstrijd. Ze is 4. geworden en ik heb haar zelf ook even gesproken morgenavond weer even bellen.
Vanavond de Voice in Nederland kijken , het gaat heel anders dan bij ons.
Zodadelijk nog een rasfrietje met pindasaus . En dan weer een dag voorbij.