Sinterklaas en Krampustag

Vanmorgen laat opgestaan pas om 9 uur. Ik had het gewoon even nodig om nog wat te blijven liggen uiteraard wel met de tv. Dan eruit douchen en wat er al zo voorbij komt in de morgen. Het internet doet het weer dus gelijk weer bijgewerkt. De dag kan beginnen .
Vandaag een relaxdag gehouden. Alleen gedaan wat zo al voorbij kwam. Middageten maken en gegeten met Jan.
Het sneeuwt alweer niet heel veel maar wel constant. Vandaag Nederlandse Sinterklaas en Oostenrijkse Krampustag.

Woensdag 6 september
Nu is het hier sinterklaas. Geen kinderen dus we doen nu niets eraan.
Ik werd pas om 9 uur wakker dus ik zal het wel nodig hebben. Wat tv en ontbijt in bed en dan eruit. Jan heeft mij bij de sportschool af gezet en opgehaald. Thuis douchen en omkleden. Een kop koffie en even zitten. Vanmorgen moesten we eerst de auto weer sneeuwvrij maken . Het was toch een behoorlijke laag wat er op lag. Er is echt al heel veel sneeuw. De vogeltjes weten mijn vogelvoer te vinden en de meeste zijn dus ook kleine vliegende olifantjes. Er heerst een strikte volgorde en o wee als er eentje voor zijn beurt gaat. Ik heb nog geen idee wat we gaan eten , ik denk kliekjes.
Beneden is het nog stil , ze hebben deze week beide vakantie. De kinderen komen vandaag weer.
Eten gemaakt en gegeten, Jan was tevreden met wat gebakken aardappeltjes, spruitjes en karbonade. Ik heb een loempia gegeten.
Het sneeuwt nog steeds en het wordt zelfs meer. Jan haalt Theresa van de bushalte.