Aprilletje zoet geeft nog wel eens een witte hoed

Ik was om half 7 wakker, een half uurtje tv en dan eruit. Ook Jan wakker gemaakt.
Gisteravond hadden we noodweer. Onweer, wind en heel veel regen. Voor de natuur goed want we hebben al overal bosbrand gehad. Het is nu helemaal donker en het regent nog behoorlijk.Er valt ook sneeuw en het komt ook laag zeggen ze. Jan brengt mij zo naar Christine.
Had ik net geschreven dat er sneeuw tot laag verwacht wordt nou het is aangekomen. Het sneeuwt bij ons echt heel hard. Het is wit tot vlak boven ons. Het schijnt dat we nog zeker een week dit weer houden.
Bij Christine ging het zijn gangetje al ging het haar niet zo goed vandaag,
Ik had Jan zondag gevraagd om een ander T shirt en een andere trui aan te doen. Nee dat deed hij dus niet. Maandagmorgen had hij het weer aan. Dus ik zei het hem nogmaals en zie vanmorgen had hij het weer aan. Ik heb hem naar de slaapkamer gestuurd om een ander shirt en een andere trui aan te doen. Ik zie dat hij naar mijn gevoel wel een andere trui maar geen ander shirt aan had en vraag hem heb je een ander shirt aangedaan , ja heb ik en ik vraag heb je het beide in de was gedaan Ja dat had hij. Dus thuis gekomen eerst douchen en dan de wasmachine gevuld en aangezet. Maar ik zie geen wit shirt bij het wasgoed. Dus ik kijk in de slaapkamer geen wit shirt. Dan liegt hij me gewoon in het gezicht dus . Ik heb hem ter plekke zijn shirt laten uittrekken en een ander aan laten doen. Hij is erger dan een klein kind.
Ik even zitten nu en hij verwacht zijn middageten, daar moet hij toch even op wachten want ik moet even ziten.
Dan toch het middageten gemaakt en we hebben gegeten. Een beetje opgeruimd . De was ligt weer in de kast. Voor de rest niet zo veel gedaan. Ik heb vanmorgen een verkeerde beweging gemaakt en ik heb daardoor rugpijn. Maar wat geslikt en daardoor werd het minder.
Heel even Jannick gesproken want die belde. Hij was weer eens op de Sattelschlepper aan het werk. Ze waren vergeten dat een collega 2 dagen vrij had. Gisteren konden ze het opvangen maar vandaag dus niet. Jannick is vannacht om 2 uur begonnen. Hij is bang dat hij het niet terug redt ivm zijn rijtijden.
Het is al de hele dag regen en donker weer. Na die warme zonnige dagen afzien. Maar april april doet wat hij wil.