Een aardig normale dag

Vanmorgen pas wakker om half 10 maar wel echt uitgerust. Gelijk opgestaan , douchen aankleden en ontbijten. Dan ook maar een koffie Weer een deel van een keukenkast schoongemaakt en alles wat er in staat. Jan is aan het klooien met de plinten en heeft de keukenklok op een andere plaats gehangen. Middageten een beetje later . Frites, biefstuk met pepersaus. Smaakte prima. Dan wilde we de tv magazin gaan halen staan we buiten zeikt het van de regen. Dus dan maar met de auto gegaan, Het was ons even ontgaan dat het was gaan regenen. Maar goed dat we met de auto gingen want ze hadden een aanbieding van houdbare melk dus weer 2 dozen meegenomen. Dan weer naar huis en de boodschappen opgeruimd. Elke dag een stapje vooruit en hopelijk niet meer achteruit. Bij Jannick ziet het plafond en de wanden er verschrikkelijk uit. Alles laat los en bladdert nog steeds wanden nat. Zelfs waar de cv buizen lopen die echt heet worden is het nog nat.
Ruim na vijven kwam Ingrid Sabrina brengen en ze bracht Theresa gelijk naar de Taekwondo. Ik vroeg of ik mee kon rijden want geen idee of Therresa al haar band krijgt. Helaas nog niet maar over 2 weken, de gordels moeten nog komen. Sta ik met Reza te praten zegt een moeder volgende week zeker niet? UH ja wel zegt hij. Zegt die moeder maar dan heeft de school het zelf voor iets nodig. Daar zakt je broek van af toch. Huur je het en sta je daar en weet je van niets- Dus terug gewandeld en Jannick gaat haar halen. Het was nu warm en droog en lekker buiten Voor mij nu voeten op de hocker en een kop koffie bij de tv.
De nieuwe Schienen waren hier bezorgd , dus ook daar heeft Ingrid geen adreswijzigingen gedaan. Sabrina zat op de bank naast Jannick met haar Tablet en ze zegt kijk Oma mijn tablet, en nog een keer zeer nadrukkelijk MIJN TABLET: Ze is er zo blij mee . Het is gewoon een speelding en ze kan er wat dingen mee doen.