National Bayerischer Wald

Oostenrijk, Wien

21 Augustus
Ik had in Wenen een Oostenrijks hoedje voor Jannick gekocht bij Mary kindermode. Toen hij ermee in de bus zat moesten de mensen om hem lachen. Toen de buschauffeur om keek om te kijken waarom iedereen zat te lachen begon hij ook te bulderen van de lach. Tegen iedereen die hij tegenkomt zegt hij Grusss Gott.
Als we nie weggaan zwemmen we meestal beneden in ons appartementen copec , Jannick heeft daar vriendjes.

24 Augustus
We hebben de grote route gelopen in het National Bayerischer Wald langs alle dieren. Niet allen hebben we gezien. de randwoudbewoners (vogels) kwamen we als eerste tegen. We zagen Wisenten, lynxen, oehoes, andere uilen, wolven en wilde katten.De wilde zwijnen hebben we niet gezien en de otters ook niet. Alles leeft daar in het wild dus je moet het treffen om de dieren te ontdekken . Wel rode herten maar geen vossen, dassen of beren. Dan reeen en marters maar geen bevers. Als laatste zijn we naar het Hans Eisenmann Haus gegaan. Een natuur voorlichtingscentrum met een planten en stenen tuin.