Die bui die we zagen hangen

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Die bui was terecht want als Jannick les gaat geven en niet op de training verschijnt hoeft hij niet terug te komen.
Dit ondanks dat hij toestemming aan de directrice van de school gevraagd had en het geen probleem hoeft te zijn. Jannick kon voor de lessen 1 1/2 uur trainen maar het moet perse in de uren bij Heli , Jannick is dan meestal half 11 klaar bij Heli en hij had om 10 uur met zijn lessen moeten beginnen.Dan was hij om 12 uur klaar kon gaan eten en dan naar de middaglessen van school waar hij niets hoeft te verzuimen.Maar Heli wil gewoon niet dat Jannick werkt.
Dus Jannick gaat morgen niet werken.
Ik ben voor het eerst in weken weer naar de sportschool gegaan, zo dat viel weer tegen.
Jan moest voor de Pickel van de auto naar de garage. Ik dacht eigenlijk dat het over en uit zou zijn voor de auto maar er zijn alleen wat kleine roestdingetjes waar wat aan gedaan moet worden en verder niet. Hij heeft een telefoonnummer gekregen van iemand die het kan doen.
De pomp die beneden het afvalwater wegpompt is stuk. Dat houdt in dat de saunas en de douches beneden niet gebruikt kunnen worden.Dat is niet zo erg want dat is toch prive maar er kan ook niet gewassen worden.Dat is een probleem.De schoonzus die ons altijd controleert en alles regelt als de baas er niet is. Heeft gezegd dat haar man er zaterdag naar komt kijken. Wij denken dat het rijkelijk laat is als er zaterdag gastenwissel is en de appartementen weer vol zitten. 10 tot 15 wassen aan beddengoed en handdoeken is normaal . Stel dat het niet even zo gerepareerd kan worden. Want wij denken dat de hele boel is doorgebrand. Dus totale vervanging en geen reperatie. We hadden al eerder aan haar doorgegeven dat er stank was en dat het met de pomp beneden van doen had.Maar volgens haar was dat niet waar. Nu zijn er zeker 30 wassen in 2 dagen gedaan en dat was denken wij de druppel.
We zitten voorlopig vol en dus elk weekend gasten wissel en geen voldoende beddengoed en handdoeken.
We wachten maar af want het is niet ons probleem denk ik dan maar.