Rare week

Nationale feestdag. Iets later opgestaan en een zeer rustige dag. Het was geen super mooi weer maar het bleef droog.
Jannick heeft de cv aangemaakt dus wat aangenamer in huis. Gewoon een aangename niks doe dag.

Vandaag om half 8 opgestaan. Vandaag weer voor het eerst sinds weken naar Christine. Jan bracht mij weg. Het begon goed ik had een emmer met water gevuld en ik loop vanuit haar keuken. Christina vraagt wat en ik loop naar haar toe en we hoorden een gekraak en de meer lag op de grond met al het water eruit. Hengsel afgebroken. Dus konden we beide dweilen en dweilen. Voordeel de halvloer was schoon en een deel van de slaapkamervloer
Het weer , we beginnen met dikke mist.
Om half 12 weer thuis en eerst douchen en omkleden. Dan aan de koffie. Dan even met Els gebeld en nu eigenlijk tijd om het eten te maken. Maar ik ben moe dus dan maar wat later koken.
Ik heb met Christine afgesproken dat ik volgende week op vrijdag kom. Begin van de week is het allerzielen en allerheiligen dus een dag vrij . Daarna 2 dagen in het ziekenhuis en dan kan ik vrijdag naar Christine en is de week weer om.
In de middag niet veel gedaan. Ik had de hele morgen geen last maar van Christine loop ik een stukje en dan pikt Jan mij op. Het schoot in mijn heup en ik kan daardoor slecht lopen. Het werd niet minder.
We hebben helaas weer een nieuwe kraan staan en nu meer naar onze kant. Hij is kleiner en zo te zien lichter maar het blijft een bakbeest. Ik voel me er niet happy mee vooral omdat Jan en ik zijn kijken en hij weer en zelfs nog dichter aan de rand van de bouwput staat.
Ik was nog even naar jannick gegaan en die zat buiten te roken. Dan zei ik hem dat de konijnen er waren en hij wilde kijken want volgens Meli ging er eentje verschrikkelijk te keer vannacht en ze was bang dat er een dood was. Maar ze waren er beide maar Jannick zei dat de een met de rode oogjes (Psycho) bloed aan zijn kop had. Hij zag kans haar te vangen maar ondanks dat er op de kop overal bloed zat was ze niet gewond. Wij zijn nog niet vergeten hoe ooit een konijn van ons een mol aanviel en ze verscheuren echt een beest als die hen te na komt. Ik ben nu bang dat het konijn de kat van de buren heeft verwond omdat die op hen jacht maakte. We hadden dus 2 konijnen in het hok en Jannick had het dichtgedaan. Alleen Slappie was nog buiten en Jannick kon heel dichtbij komen. Zag ook kans haar te pakken dus nu 3 konijnen in het hok. Ik heb gezegd dat ze morgen het hok niet moeten openen dan kunnen Jan en ik kijken of we wat aan het hek kunnen doen met verhogen of zo. Gewoon dat ze er voorlopig niet meer uit kunnen dan zien we in het voorjaar wel verder.
Het voelt vandaag als na een weekend maar omdat ik bij Christine was voelt het woensdag en het is donderdag.

Hoop dat het snel beter gaat met jouw heup.