De winter is terug

Mittwoch 11 März
De winter is terug boven sneeuwt het bij ons is het nog regen.
Om 7 uur Jannick uitgezwaaid , vertrokken naar Innsbruck. Een poosje op Theresa gepast zodat Ingrid nog wat kon slapen (het was om 2 uur en half 7 weer raak) Bij mij was ze erg lief wat KIKA gekeken en met haar puzzels gespeeld. Ingrid gaat om 14 uur weer naar haar werk en dan komt Theresa weer bij ons en breng ik haar vanavond ook naar bed.
Jan is al de hele morgen met de afstandbediening van het sat kastje bezig. Maar niet meer aan de praat gekregen gelukkig gaat het wel handmatig op het kastje anders hadden we helemaal geen tv meer.
Middageten en een beetje dit en een beetje dat .
Het weer is gek van 3 naar 13 graden, storm en regen , sneeuwval en zon. Maar eind van de middag heeft het weer zich definitief voor de winter uitgesproken. Flinke sneeuwval en veel wind en koud.
Ingrid ging al om half 2 weg en Theresa sliep, nadat die wakker was geworden zijn we gaan wandelen , uiteindelijk blij dat we weer terug waren want op het laatst werd het dus winter.
Zo dadelijk ga ik poffertjes bakken voor ons en daarna mag Theresa in bad en dan naar bed. Ze heeft gekleurd en nu wat tv kijken en net zat ze schaterlachend ervoor en ik keek en moest alleen om haar al lachen want dat was erg aanstekelijk en ja het was inderdaad lachen wat er te zien was