Weer een poetsdag voorbij

Gisteravond pas laat gaan slapen , ik heb geprobeerd om via Level de nieuwe vliegmaatschappij tickets te krijgen voor een cent. Maar helaas mijn internet verbinding is al traag en er was geen doorkomen aan. Vond het wel goed en ben gaan slapen. Werd pas wakker toen Ingrid de babyfoon bracht. Ik hoorde de deur dichtslaan en tegelijkertijd werd Sabrina wakker , dus haar gehaald en ze was blij om mij te zien. Dat is al heel wat . Haar meegenomen bij ons in bed , Sesamstraat aan en het was helemaal goed. Fiep wilde eten dus die kwam er nadrukkelijk zeer aanwezig bij liggen tot grote pret van Sabrina. Ingrid kwam terug en nam Sabrina mee . Dan de katten gelukkig gemaakt en gaan douchen. Dan kwam Ingrid een bakkie doen en nu hebben Jan en ik koffie en de krant. We lachen ons helemaal te pletter om al die beelden filmpjes en wat al niet meer over Neymar. Vinden het gweldig dat de Belgen door zijn en voor de rest hebben we niet zo veel met al dat gevoetbal. Het erge is dat ze denken dat behalve al het voetbal op de tv zenders de mensen zich voor niets anders interesseren dus alleen maar herhalingen en filmen die al versleten zijn-
Het is zwaar bewolkt en niet koud misschien wordt het nog wat. Nu 10 uur en tijd om te gaan poetsen, het eerste klusje al gedaan de grote beurt van mijn koffiemachine inclusief ontkalken en nieuwe ontharder. De vaatwasser gevuld en aangezet en dan nu de wasmachine en als de vaatwasser klaar is beide schoonmaken en ontkalken. Daar word ik niet moe van maar wel van de keuken te poetsen. Jan heeft bovenop de kasten voor me schoongemaakt en ik een aantal kastjes van binnen en het en de grote hoeveelheid meer dan 60 kruidenpotjes en het rek schoongemaakt, de magnetron. Jan voor me de stopcontacten eraf gehaald want je kan de binnenkant met vetspetters nooit schoon krijgen . En dan was het tijd om eten te maken. Rösti, broccoli en karbonaadjes. In de tussen tijd ik stoffen en jan stofzuigen en we vonden het weer genoeg voor vandaag. Het was warm genoeg al was er geen zon om op het balkon te eten.
Het was in de middag super stil in huis de familie beneden ging ergens op visite. Dus we hebben genoten in de middag van de rust en het niets doen.

Mijn oudste met zijn kat die jarig was Ouzo 1 jaar. Mooi stel toch?