Het werk gaat nog steeds door.

Vanmorgen pas om 10 uur wakker na een doorwaakte nacht. Ik kan dan de slaap niet vatten. Gelukkig hoefde ik er vandaag niet vroeg uit.
Na de vorst van vannacht nu prachtig mooi weer. Zonnig en blauwe lucht .
We zaten net aan de koffie toen Meli kwam en ook een kop koffie gegeven. Ze zag er gespikkeld uit Ze had de wanden een 2e keer gedaan. En ze kwam vragen of Jan het plafond een keer kon doen. Dan doet Jannick vanavond het plafond een 2e keer. Dus Jan is ook weer even uit de stoel. Hij kan dat altijd heel netjes om een plafond te verven. Meli heeft vannacht weer dienst dus die is weg vanaf 18 uur. Dus morgen moet ze slapen. Dan heeft ze vrijdag dagdienst.
Tja het gewone leven gaat ook door.
De stroomuitval gisteren kon worden opgelost. Daarbij bleek dat de eerste gaten die Jannick gemaakt had niet nodig waren geweest als hij had geweten dat die kabeld daar liepen waar hij andere gaten aan het maken was. Het enige is dat ze nu ook de oven niet meer kunnen gebruiken. En hij nu profijt heeft omdat hij die kabels daar gevonden heeft. Tja uit iets vervelends komt toch ook weer iets wat goed is.
De bouwwerkzaamheden komen zo langzaam vooraan.
Omdat we zo laat op waren ook laat ontbeten. Dus wat ik voor vandaag had bedacht om te eten wordt morgen. Dan heb ik voor Jan een grote kom met aardappelsoep en ik heb stokbrood die ik beleg. Als hij klaar is met verven (hij was al half weg) kan hij douchen en aan tafel. Dan mag hij de rest van de dag vrij af.
We hadden net ineens windstoten maar nu is het wel wat meer wind maar wel weer lekker.
Het is 14 uur en Jan zit te eten. Ik moet zo nog even naar de apotheek en dan gelijk een was erin doen. Dan is die klaar als ik terug kom.
Ik kon zelfs de wasmachine nog een 2e keer vullen leeghalen. Dan kwam Meli koken en later kwam Jannick en ze aten boven. Jan bofte want er bleef nog Fleischknödel over. Ik had ondertussen chocoknödel gemaakt. Wilde Meli alles mee naar beneden nemen dus ik zei haar je mag het ook hier laten of afwassen. Toen kwam ze tot de ontdekking dat ze beneden ook geen vaatwasser had, Dus heeft ze het boven gedaan. Ik haar gezegd dat ze ook gewoon mijn servies kan gebruiken.
Daarna moest ze naar haar werk.
Jannick heeft een tweede keer het plafond gedaan en het ziet er oogverblindend wit uit.
Jan is nog de biobakken en de gele zakken aan de weg zetten en weer klaar voor vandaag.