Afscheid

Vanmorgen wakker van de wekker om 6 uur. Theresa wakker gemaakt en haar geholpen ontbijtje en trommeltje voor school gevuld. Flesje egvuld en klaar. Ik dacht ik ga even beneden kijken en ik hoorde de kwetterstem van Sabrina al. Maar Meli was met haar bezig want ze nemen haar toch mee. Jannick zei ze vindt het altijd zo leuk. Dus Theresa afgeleverd en zelf terug in bed en Jan ook. Nog geslapen tot half 9. Opgestaan en douchen en na mij Jan. De was uit de droger gehaald en een was in de machine gedaan. Erna kwam ook tevoorschijn dus samen ontbijten.
We hebben nog middageten gedaan en moesten toch op weg. We waren tegen 16 uur in Salzburg. Erna kon gelijk door alles heen dus afscheid en weg was ze. Het doet nu nog meer zeer om haar te zien vertrekken. Jan en ik snel terug naar de auto en we waren binnen de eerste 20 minuten gratis. We gingen op weg terug en kwamen goed thuis aan. Vlakbij Haus had ik contact met Jannick en die waren bij Liezen. Dus redelijk na elkaar thuis gekomen. We hebben nog geen antwoord op de 3 vragen die wij allemaal niet wisten van Theresa´s huiswerk. Meester Senna was er niet en ze hadden juf Ankelien . Ik vroeg Theresa vond Ella dat leuk? Volgens haar niet (Ella is de dochter van juf Ankelien) Iedereen naar de zin gehad dus een geslaagde dag gehad. Ik heb thuis snel het laken gedroogd van het matras van Theresa , die had ik wel over de verwarming in de badkamer gehangen maar was nog niet helemaal droog. Daarna de rest van de was gedroogd.
Het was super mooi en warm weer. Op de terugweg kwam er mist op zetten maar daar hadden wij geen last van.