Onverwachte dingen en vertwijfeling

Dienstag 14.März
Een bewolkte dag met af en toe wat zon en 13 graden.
Gisteravond heerlijk lang met Marjanne over de telefoon gekletst. Misschien komt ze in mei een paar dagen naar ons. Dat zou gezellig zijn.
Vanmorgen heeft Jan de tv van de wand gehaald en op de andere wand bevestigd. Hij heeft niet zo veel zin om dingen in de slaapkamer te veranderen maar het moet gewoon eerst leeg voor we de nieuwe meubels erin kunnen zetten en dat wil ik niet aan doen op het moment dat ze bezorgd worden.
Het eten was snel klaar, Schnitzels in een room-knoflooksaus, gebakken aardappels en sperciboontjes. Zitten we te eten komt Ingrid, ze is gebeld en heeft de mogelijkheid gekregen om Sabrina in Mödling te laten opnemen bij een professor . Dat gaat gelijk morgen gebeuren en Ingrid blijft bij haar. Het is meer dan 300km van hier in de buurt van Wenen. De arts in Leoben weet het niet meer want Sabrina reageert niet echt op de medicijnen en ook niet op de nieuwe. Ingrid wil eigenlijk niet zelf rijden maar de vraag is of Jannick vrij kan krijgen. Jan rijdt dat ook niet even heen en weer.
Theresa komt bij ons en we weten ook nog niet hoe lang Sabrina daar moet blijven.
Het gevoel dat iets moet gebeuren is er denk ik bij ons allen , we kunnen alleen hopen dat het goed gaat komen. Maar toen ik de papieren aan het uit printen was en terloops mee las wordt de onzekerheid heel groot maar ook de vertwijfeling slaat toe. We willen zo graag dat het goed komt, het positieve is dat ze zich verder goed ontwikkeld. Maar je kan geen 24 uur per dag elke moment bij haar zijn om erger te voorkomen.
Jannick heeft vrij gekregen en gaat een hotel in de buurt van het ziekenhuis boeken. Ingrid kan bij Sabrina blijven en Theresa komt bij ons. Ze vertrekken morgenochtend nadat Theresa naar de Kindergarten is.
Wij hebben vanmiddag de tv kast uit de slaapkamer en ons bed afgebroken en naar buiten gezeuld. Alles is massief hout dus niet te tillen. De chaos wordt steeds groter maar het gaat niet zonder die chaos. Je verstouwd wat in kasten. Nu moet alleen Jan zijn kast nog leeg en verplaatst worden want ik doe die kast naar het balkon kunnen dan bv onze schoenen in en wat we zoal kwijt moeten. Zoals de mand met reserve lampen. Jan heeft de tv al opgehangen en was aan de bedrading bezig. Want ik denk dat Theresa wel tv wil kijken. Onze lattenbodems liggen op de grond en daar onze matrassen op moeten even wachten tot we ons bed kunnen gaan kopen want het was niet over internet te bestellen en te bezorgen. Dus dan moeten we met Ingrids auto. Voorlopig even niet aanwezig en in het weekend met 2 kinderen gaat het ook niet want Dominik komt ook.
Bezig zijn is nu voor ons de therapie om door te kunnen gaan.

Sterkte met de kleine meid

Liduina 2017-03-14 19:04:25

Sterkte en als je een oor 👂 nodig hebt,ik heb er twee