Hieperdepiep hoera Theresa 5 jaar

Vanmorgen kwam Theresa haar laten zien in haar feestjurk voor ze naar school ging. Daarna toch maar gaan douchen. Nog steeds donker en somber weer en regen. In de middag werd het droog en helemaal aan het eind leek het er zelfs op dat de zon nog wilde komen. Ze geven voorlopig nog een week wisselvallig op.
Ik kwam er ineens achter dat ik eigenlijk een filmpje aan het maken was om aan Theresa op haar feest te geven. Maar nog lang niet klaar dus daar gelijk aan begonnen. Dat ging allemaal prima ook de titels ertussen en zo, maar niet gebrand . Dus een Nero programa gezocht maar die wilde als proefprogramma niet zo´n groot bestand branden. Dan een ander programma gezocht en die wilde wel maar de brander wilde niet werken die in de pc zit en hij wilde de externe niet kennen. Ondertussen de hele morgen bezig geweest , de film is klaar maar nog niet gebrand . Daar helpt Jannick me van de week mee.
Dan was >Jan al naar beneden want Sabrina sliep en de babyfoon was leeg en ik een later ook naar beneden, kaiserschmarren eten en de taart van Theresa eten. Ook al had ze al skeelers gehad ik had gisteren nog bij de KIK een tasje gekocht die ze graag wilde en nu in de uitverkoop maar 2 euro was en vond in de dvd Blueray bak een paarden dvd die ze zo graag wilde voor 2 euro. Ingpakt en ze was er helemaal blij mee. Van papa en mama een houten poppenhuis, een spel. een jurk en haarband.Maar ook een tent met kruiptunnel die Ingrid ging opzetten en meer onderdelen had dan onze echte grote tent. Maar het is gelukt om het in elkaar te krijgen .In de middag kregen wij visite uit Nederland John en zijn vriendin Astrid kwamen koffie drinken. Ze zijn in Bad Mitterndorf bij de zoon van John, Boy en zijn vrouw Petra en hun zoontje en de 2e op komst. Hardstikke gezellig en leuk. Ook Jannick was vandaag vroeg thuis die was al om 5 uur vanmorgen begonnen.
Jan is later gaan werken zodat hij de visite ook kon ontmoeten wat ook gezelliger is.
Gisteravond een converter gevonden die in ieder geval 1 dvd die niet meer wilde lopen kon converteren naar een ander formaat. Helaas een aantal andere dvd kon ik daar niet mee aan de praat krijgen. Maar nu wel een filmpje van na de geboorte van Jannick en nog wat andere filmpjes die erop stonden. Ben nog steeds lekker bezig dus.
Een fotoalbum gemaakt en besteld van mrt tot juni 2016 dus ook daar heb ik nog wel wat werk aan voor ik bij ben. (lees niet alleen werk maar ook nog wat eurootjes) Maar ze worden prachtig die ik nu via pindat laat maken. Als ik ooit nog eens zwem in het geld laat ik alle boeken van ervoor ook opnieuw maken. Er staat al veel oud op de pindat site. Er komen ook steeds meer fotos bij. Kan ik aanbevelen als je reizen of andere dingen wilt bijhouden en er ook gedrukte boeken van wil maken.
Ik heb eigenlijk gewoon tijd en geld te kort.
https://youtu.be/UzMKFHOqyTQ Theresa 5 jaar

GEFELICITEERD ALLEMAAL !!! XXX

Annemarieke 2017-09-20 17:16:51

Iedereen van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Theresa. En een heeeel gezellige dag gewenst en voor Theresa een een grote knuffel xxx

Els molenaar 2017-09-20 17:34:06

Hallo, allemaal gefeliciteerd. X

Anja 2017-09-20 18:13:33

Iedereen gefeliciteerd met de verjaardag van Theresa