Opening Specialolympics en zeikweer

Oostenrijk, Liezen

Samstag 18.März
Was vandaag moeilijker opstaan, het is buiten blijf in je bed weer. Donker somber en regen en als je om 7 uur 6 graden daarbij hebt weet je dat het niks meer wordt.
Dominik is wat tv aan het kijken en ik nog langzaam aan op gang komen. Eerst maar een kop koffie en de krant.
Dan zijn we naar Liezen gereden althans dat was file rijden van Stainach tot aan Liezen. We zijn niet over Irdning Aigen gegaan omdat ze daar nu steeds blokkades hebben omdat ze het sluipverkeer zat zijn en vinden dat nu eindelijk de bouw aan Trautenfels moet gaan beginnen. Boodschappen gedaan en kennen jullie dat al 1o maal boodschappen wezen doen en nog steeds geen glansspoeler voor de vaatwasser meegenomen. Ik heb nu al spul van Ingrid er in zitten. Latexverf voor de wanden van de slaapkamer gekocht. Als het dan toch leeg is kan ik wel opnieuw witten.
Thuis lekker lasagna en een salade met pesto gegeten.
Het hoost echt non stop en het is 9 graden. Vandaag de opening van de Specialolympics het is te hopen dat het dan wat minder hard regent, had er wel heen gewild maar ik vond de kaartjes veel te duur, staplaatsen in de zeikregen voor 70 Euro. Jannick is er uiteraard met het RK, hij heeft wel Bereitschaft van zijn werk dus het kan zijn dat hij weg moet .
Foto van Tobi gescoord op FB.Nog 2 weekjes gaan we naar Nederland en nog 3 voor ik ze allen weer zie.

Ingrid is een proeftaart aan het maken dus straks smullen. Ze wil het eerst proberen en dan volgende week eentje voor de doop van Sabrina maken.