Nog steeds zeer warm

Vanmorgen was ik wakker toen Ingrid de babyfoon neerzette . Dan eerst de katten eten gegeven en een beetje ontbijt tv. Om kwart voor 8 was Sabrina wakker dus die gehaald alle ochtend dingen en ze mocht Kika kijken. Ontbijtje gemaakt en aan haar gegeven. Ondertussen wa Theresa ook boven gekomen en Opa voor haar een ontbijtje maken. Oma een kop koffie met een beschuitje , ja een beschuitje want ik heb er nog steeds van de rollen die Jannick voor mij mee had genomen van de Hema in Wenen. De deurbel ging en Silke was daar voor Sabrina. Dus de deur open gemaakt en Sabrina naar beneden gebracht. Nu 9uur en even uitpuffen. Het is al 20 graden maar helemaal bewolkt en het heeft duidelijk vannacht geregend.Dat is wel goed na al die hitte voor de natuur.
Tijd om te gaan koken. Salade schoongemaakt, rucolastamppot gemaakt, gehaktballen gemaakt en van de overrijpe bananen smeerpropjes gebakken. Ik heb voor de hele familie gekookt. Nu half 11 en tijd voor een kop koffie voordat Sabrina weer om 11 terug komt. Ga je zitten gaat de deurbel , Jan riep dat hij al beneden was dus nu echt aan de koffie.
Met elkaar gegeten , even zitten en dan met de kinderen naar buiten. Maar eerst een plensbui bij 32 graden en dan naar buiten. De zon viel nog veel door de wolken. Kinderen in het bad en Opa en Oma zitten in de schaduw. na het bad nog trampoline springen en Oma het bad leeg gemaakt en het water aan de planten gegeven. Thuis een ijsje eten en ja Sabrina mocht weer alleen een ijsje eten. Daarna moet ik haar van kop tot teen even wassen maar zo leert ze het. Dan mochten ze een DVD Tussen 4 en 6 hoosde het en zelfs wat onweer . Dan was de zon er weer. Nu bijna 9 uur en nog steeds 20 graden. Om 7 was Jannick thuis en kon ik eten maken en om 8 kwam ingrid thuis en die kon dan ook eten. Om kwart voor 9 iedereen verdwenen. Jannick en Ingrid hadden wat gepland voor de zaterdag maar ik heb hen gezegd dat gaat niet want het is een vrije dag Mariä Himmelfahrt. Jannick zou stenen voor het terras gaan uitzoeken. Ingrid moet dan werken.

Leuke foto's! En wat worden ze groot!