Familie weer thuis

Freitag 17.März
Was gelukkig alweer wakker toen de wekker afliep want ik was al aan het knuffelen met Theresa. Die was ook al vroeg wakker. Ik ben opgestaan want Dominik kwam ook om half 8. Jan heeft Theresa naar de Kiga gebracht dus gelijk al druk begin van de dag. In de morgen begonnen aan de kast van Jan, hij heeft hem zelf leeg gemaakt .Gaat wel omstandig maar het werd leeg en er werd zelfs kleding uit de kast gehaald om weg te doen. Ook al gaat het heel moeilijk. We hebben afscheid genomen van zijn trouwkostuum, hij kan het niet meer aan en is tochook totaal uit de tijd. Dragen deed hij het toch al nooit want sinds we hier wonen is dat Tracht.
De kast afgebroken het deel wat er nog stond van mijn deel van de kast naar beneden op de berg afval die er al ligt. Dan de kast van hem opgebouwd op het voorbalkon en daar komt later oa bv de stofzuiger en de mand met lampen in. Jan heeft zijn hangkleding er in terug gehangen tot de nieuwe kasten komen. Ik hoop toch wel dat ze snel komen maar je weet het maar nooit. Ik heb ook nog niet alle kasten gekocht eerst maar eens kijken hoe het uitkomt want als er ergens een cm verschil zit past het niet meer. Ik heb nu een 2 deurs en een 3 deurs met opzetkasten gekocht en hoop dat er nog een 2 deurs tussen kan maar dat zal zonder opzetkast zijn want ik heb een schuine kant. Voorlopig slapen we in een gigantische rotzooi en op de grond.
Jan had Theresa uit de Kiga gehaald en dan middageten het was met die 2 een herrie en ondanks waarschuwingen wilde het niet rustiger worden. Gelukkig kwamen in de middag Ingrid, Jannick en Sabrina thuis en kom er een naar beneden.
Het is wel lachen ze is al langer dan een jaar een soort verliefd op Luka, die weet geloof ik van niets en is ouder want die gaat van de Kiga af om naar de Volksschule te gaan of is al. Dan zegt ze tegen Dominik dat hij Luka moet zijn en is zij zijn vrouw. Ze verteld ook altijd ik ga later met Luka trouwen. Dus ja dan maar vast met een stand in oefenen.
Met Sabrina gaat het goed, de aanvallen zouden moeten gaan afnemen in de komende week en ze moeten toch een MRI gaan maken. We wachten maar af.
Jan weer gaan werken en dan werd Dominik gehaald.
Trixi vertelde dat ze toch niet bij haar zomerwerk mag terug komen want die nemen een Einheimische aan. Tja je bent goed genoeg zo lang ze niemand anders hebben. Hadden ze dat gelijk gezegd dan had ze al ander zomerwerk kunnen zoeken nu is het alweer laat om dat te doen. Zeggen ze eerst dat je terug mag komen en dan is het bijna zo ver en dan toch maar niet. Voor haar is het moeilijk als een ouder want ze moet in de week Dominik om half 6 afgehaald hebben en kan dus niet later werken.

Fijn dat ze weer thuis zijn. Hoop idd dat de aanvallen af zullen gaan nemen. Wanneer is de MRI?